کد خبر : 1732558 | 01 بهمن 1399 ساعت 15:35 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

پی اس جی برای نجات اقتصادی بارسلونا می آید!

باشگاه پی اس جی قصد دارد برای امرسون بازیکن تحت مالکیت بارسا که در بتیس بازی می کند 25 میلیون یورو پرداخت کند.

پی اس جی برای نجات اقتصادی بارسلونا می آید!

به گزارش "ورزش سه"، امرسون که در تابستان 2019 از اتلتیکو مینیرو به بتیس پیوست، در یک سال و نیم گذشته بازیکن موثری در سمت راست دفاعی بتیس بوده و خرید موفقی لقب گرفته است. او امسال در 14 بازی لالیگایی برای سبزپوشان به میدان رفته است.

 

 

1564356

 

 

بارسا آماده بود تا برای خرید امرسون از اتلتیکو مینیرو 12 میلیون یورو بپردازد اما این بتیس بود که با پرداخت نیمی از این مبلغ و در اختیار گرفتن 50 درصد از حق انتقال او، این بازیکن را به آندلس برد. امرسون در هر صورت بازیکن بارسا محسوب می شود و بارسا می تواند تابستان پیش رو با پرداخت 6 میلیون یورو، او را به خدمت بگیرد.

 

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا قصد بازگرداندن امرسون را ندارد ولی تمایل دارد او را قطعی به باشگاه دیگر واگذار کند و گویا او از پی اس جی پیشنهادی بسیار خوب دریافت کرده است.

 

 

1564357

 

 

باشگاه فرانسوی قصد دارد 25 میلیون یورو برای امرسون پرداخت کند که قطعا در شرایط بد اقتصادی کنونی می تواند بسیار به کار بارسا بیاید. از این رقم مبلغی در اختیار بتیس قرار خواهد گرفت ولی پیش بینی می شود با کسر هزینه های صورت گرفته و رقمی که به بتیس تعلق می گیرد، در نهایت سود 10 میلیون یورویی نصیب بارسلونا بشود. در واقع سود از بازیکنی که هرگز پیراهن بارسا را به تن نکرده است.

بارسا امسال سرجینیو دِست را برای دفاع راست جذب کرد و دیگر نیازی به امرسون ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها