کد خبر : 1732565 | 01 بهمن 1399 ساعت 15:54 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازی حساس و یک سوال مهم؛

کاپیتان مسعود چه برنامه ای برای تراکتور دارد؟

نقطه ابهام اصلی شاید به خود مسعود برگردد؛ این که در بازی های بعدی نیز در مرکز میدان حضور خواهد داشت یا به کنار خط بازخواهد گشت؟

کاپیتان مسعود چه برنامه ای برای تراکتور دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور با شکست در دیدار مقابل استقلال، از صدر جدول دور شد و حالا باید منتظر دو شکست صنعت نفت و استقلال باشد تا امکان صعود به رتبه نخست را داشته باشد. با این حال شاید اولویت برای تراکتور این باشد که در نیم فصل بین سه تیم بالای جدول قرار گیرد تا فرصت جبران امتیازات از دست رفته را در نیم فصل دوم داشته باشد.

 

نکته مهم این است که تراکتور در هفته های آینده چند بازی سخت را خواهد داشت؛ دو بازی شش امتیازی مقابل گل گهر و پرسپولیس و دیدار مقابل آلومینیوم اراک و سایپای تهران. تی تی ها دیدار با استقلال را در شرایطی واگذار کردند که به ترکیب ابتدای این تیم انتقادات زیادی وارد بود؛ این که چرا محمدرضا خانزاده از ابتدا به میدان نرفت و دو کاپیتان این تیم (احسان حاج صفی و اشکان دژاگه) دیر به میدان آمدند. با حضور این سه بازیکن تراکتوری ها منظم تر شدند و همچنین توانستند یک گل را جبران کنند و دو سه بار نیز در آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش بروند.

 

همچنین حضور یا عدم حضور مسعود شجاعی در زمین یک بحث مهم و مورد مناقشه است. بسیاری اعتقاد دارند که او توان حضور 90 دقیقه ای در زمین را ندارد و از طرف دیگر تراکتور به فردی کاریزماتیک در کنار زمین نیازمند است که هدایت بازیکنان را برعهده داشته باشد. شاید با مصدومیت میثم تیموری، حاج صفی به سمت چپ منتقل شود و اشکان دژاگه نیز به ترکیب بیاید تا به عنوان هافبک کناری یا در پست مسعود شجاعی نقش آفرینی کند.

 

1564365

 

اگرچه در تراکتور فعلی، عملا کسی مسئول نتایج نیست اما اگر این تیم از چهار بازی پیش رو کمتر از 9 امتیاز بگیرد، عملا کار بسیار سختی برای رسیدن به امتیاز استاندارد قهرمانی (حداقل 60 امتیاز) دارد. حتی با کسب 25 امتیاز (3 برد در بازی های باقی مانده) نیز سرخ های تبریزی باید 12 بازی نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارند که عملیات بسیار سختی است.

دیدگاه‌ها