کد خبر : 1732577 | 01 بهمن 1399 ساعت 16:55 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

کدام مربی عاقلی امباپه را نمی خواهد؟

پوچتینو: چیزی نمانده بود مربی لیونل مسی شوم

مائوریسیو پوچتینو در مورد شایعات جذب مسی توسط پی اس جی و جدایی احتمالی کیلیان امباپه صحبت کرد.

پوچتینو: چیزی نمانده بود مربی لیونل مسی شوم

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو اخیرا رسما هدایت پی اس جی را قبول کرد و پس از سه بازی توانست این تیم را قهرمان سوپرکاپ فرانسه کند تا اولین جام دوران مربیگری اش را نیز به دست اورده باشد.

پوچتینو از بخت بد اکنون به کرونا مبتلا شده و نمی تواند تمرینات تیمش را از نزدیک زیر نظر بگیرد. او در بدو ورود با شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد جذب مسی و نیز جدایی کیلیان امباپه روبرو شده است.

 

 

1486520

 

 

سزمربی آرژانتینی به کادنا سر گرفت:« راستش را بخواهید در مورد خریدهای جدید هنوز با باشگاه حرف نزده ام. نه با لئوناردو مدیر ورزشی و نه با الخلیفلی رئیس باشگاه در مورد فصل بعد صحبتی نشده است. هدف فعلا موفقیت در بازی های پیش رو و مسلما فتح لیگ قهرمانان است. پیرامون پی اس جی همیشه شایعات است ولی من دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر حرف بزنم؛ همانطور که دوست ندارم کسی از بازیکنان من حرف بزند.

در مورد مسی نظری ندارم. در اسپانیول که مربی بودم، چیزی نمانده بود مسی را قرضی جذب کنیم ولی بازی فوق العاده او در جام خوان گامپر برابر یوونتوس همه معادلات را به هم زد و او در بارسا ماندنی شد. مسی را چند بار در لندن و نیز ایتالیا ملاقات کرده ام. هر دو همشهری و عاشق نیوولزالدبویز هستیم.»

 

 

1560383

 

 

جدایی امباپه:« می دانم که باشگاه در تلاش برای تمدید با نیمار و امباپه است. به من بگویید که کدام مربی عاقلی دوست ندارد امباپه را در تیمش داشته باشد؟ او 22 ساله است و پتانسیل فوق العاده ای دارد.»

 

دیدگاه‌ها