کد خبر : 1732578 | 01 بهمن 1399 ساعت 15:00 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای آلمان

قول خوان لاپورتا از آلابا؛ منتظر باش رئیس بارسا شوم

اسکای آلمان ادعای مارکا مبنی بر نهایی شدن انتقال دیوید آلابا به رئال را رد کرد و عنوان کرد که او منتظر بارسلونا خواهد ماند.

قول خوان لاپورتا از آلابا؛ منتظر باش رئیس بارسا شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیتر یک شماره دیروز مارکا به تمام شدن کار انتقال دیوید آلابا به رئال مادرید اختصاص داشت. این نشریه معتبر مادریدی روز گذشته ادعا کرد که آلابا در نهایت با رد پیشنهاد لیورپول و یوونتوس تصمیم گرفته تا پیراهن رئال را به تن کند و قرارداد 4 ساله با دستمزد 11 میلیون یورویی او قطعی است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که خانواده آلابا از آن ابراز بی اطلاعی کرد. پدر آلابا در این رابطه گفت که هیچ چیز قطعی نیست و دیوید از لیورپول هم پیشنهاد دارد.

 

 

1564089

 

 

اسکای اسپورتس آلمان نیز امروز ادعا کرد که انتقال آلابا به رئال نهایی نشده و ستاره اتریشی منتظر انتخابات ریاست باشگاه بارسلوناست. گویا خوان لاپورتا جدی ترین نامزد ریاست بارسا با وی صحبت کرده و از او قول گرفته تا با رئال امضا نکند و منتظر بارسلونا بماند.

 

 

1558909

 

 

مارکا ادعا کرده بود که آلابا تست های پزشکی رئال را هم پشت سر گذاشته ولی اسکای آلمان این ادعا را هم رد کرده است. طبق گزارش این منبع، آلابا از یوونتوس، سیتی و پی اس جی هم پیشنهاد دارد.

دیدگاه‌ها