کد خبر : 1732623 | 01 بهمن 1399 ساعت 19:15 | 46.4K بازدید | 3 دیدگاه

شکوری: امیدوارم خبر خوبی در مورد ترابی بدهم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال خرید مهدی ترابی اظهار نظر کرد.

شکوری: امیدوارم خبر خوبی در مورد ترابی بدهم

به گزارش ورزش سه، چند روز پیش روزنامه استاد الدوحه خبر داد که مهدی ترابی در نیم فصل از تیم الدحیل جدا خواهد شد و همین موضوع سبب شد تا فضای خبری فوتبال ایران تخت تاثیر قرار بگیرد.

 

از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به عنوان مشتریان جدی او نام برده می‌شد اما باتوجه به سابقه  حضور ترابی در جمع سرخپوشان، نام او در اطراف باشگاه پرسپولیس بیشتر شنیده می‌شد.

 

ابراهیم شکوری سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفته است: ترابی بازیکنی بسیار باکیفیت و بااخلاق است. هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل او را در لیست خود داشته باشد اما باید قبول کنیم امروز ترابی بازیکن باشگاه العربی است و تا وقتی این باشگاه قطری در خصوص شرایط جدایی ترابی اظهارنظر نکند، نمی‌توانیم از قانون عبور کرده و او را جذب کنیم. از سوی دیگر، کدام باشگاه در ایران و جهان، جزئیات مذاکرات خود با بازیکنان را رسانه‌ای می‌کند.

 

وی افزود: ما درک بالایی از قانون نقل و انتقالات داریم و تجربیات گذشته را مدنظر قرار می‌دهیم چون نمی‌خواهیم برای پرسپولیس اتفاق بدی رقم بخورد. انشالله بتوانیم در این مورد، خبرهای خوبی به هواداران پرشور و پرشمار باشگاه بدهیم.

 

نکته مهم این که حمید مطهری عضو کادرفنی پرسپولیس نیز نسبت به این انتقال ابراز تمایل کرده بود و باید دید که سرانجام پرسپولیسی ها موفق به خرید این بازیکن می‌شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها