کد خبر : 1732704 | 02 بهمن 1399 ساعت 10:13 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: کسب جام به عنوان مربی حس متفاوتی دارد

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس می گوید که تیمش در هفته های اخیر هرگز شایسته انتقاداتی که نسبت به آنها مطرح شده نبوده است.

پیرلو: کسب جام به عنوان مربی حس متفاوتی دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از شکست تلخ ابتدای هفته مقابل اینتر، شب گذشته در دیدار سوپرجام ایتالیا رو در روی ناپولی قرار گرفت و با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس در پایان بازی گفت: " به دست آوردن اولین جام در قامت سرمربی احساس متفاوتی دارد. این حتی از کسب جام در دوران بازی بهتر است چرا که شما هدایت چنین تیم فوق العاده و باشگاهی پر از تاریخ را بر عهده دارید.

 

 

1564533

 

 

اصولاً در مسابقات فینال بازی های زیبایی تماشا نمی‌کنیم و به دست آوردن نتیجه از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. هنگامی که با اراده و عطش زیاد به میدان می روید شانس نیز با شما همراه خواهد بود. ما به دنبال این بودیم که اثبات کنیم یووه آن تیمی نبوده که در برابر اینتر به میدان رفته است."

 

پیرلو در ادامه گفت: " از نخستین روزهای فصل به دنبال این بودیم که چنین عملکردی از خود ارائه دهیم اما هر بار با غیبت برخی بازیکنان روبرو می شدیم‌. با توجه به عملکردی که در این فصل ارائه دادیم هرگز شایسته انتقاداتی که نسبت به ما مطرح شده نبودیم و حالا بسیار خوشحالم که بچه ها این جام را به دست آوردند‌. البته این نیز قسمتی از فوتبال به حساب می آید که در یک مقطع شما را بالا می برند و یک موقع دیگر پایین تان می آورند.

 

 

1564532

 

 

در دوران بازی بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده ام و به چنین مسائلی عادت دارم. با این حال مهمترین چیز این است که باشگاه از من حمایت می کند."

دیدگاه‌ها