کد خبر : 1732841 | 03 بهمن 1399 ساعت 11:13 | 76.1K بازدید | 8 دیدگاه

بنونتو به دنبال مهاجم استقلال؛

فیلیپو اینزاگی به دنبال جذب شیخ دیاباته (عکس)

رسانه فوتبال نیوز ایتالیا در خبری مدعی شد که این تیم به دنبال جذب مهاجم اهل مالی استقلال است.

فیلیپو اینزاگی به دنبال جذب شیخ دیاباته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال و آقای گل فصل گذشته، در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور موفق شد نخستین گلش را در لیگ بیستم به ثمر برساند، اکنون از ایتالیا خبر می رسد که تیم بنونتو به دنبال جذب این بازیکن است.


رسانه فوتبال نیوز ایتالیا در خبری مدعی شد که پس از جواب منفی پینامونتی مهاجم اینتر به این تیم و همچنین رد پیشنهاد این باشگاه ایتالیایی توسط چند بازیکن دیگر، حالا بنونتو به فکر جذب دوباره دیاباته افتاده است و قصد دارد این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد.


در این خبر آمده است: بدون شک بنونتو یکی از خوشایندترین شگفتی های این فصل سری آ است. تیمی که مربیگری آن به عهده فیلیپو اینزاگی است. در واقع همه رقبا و هواداران حرفه ای فوتبال را متحیر کرد و ثابت کرد که حتی در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا کاملاً یک تیم رقابتی است. با این حال، محدودیت جادوگران (لقب بنونتو) کم نیست و آنها لزوماً باید در این بازار زمستانی به دنبال جذب بازیکن باشند. بازیکن و سرمربی سابق میلان به دنبال تثبیت تیمش است تا تداوم حضور بنونتو را در سری آ تضمین کند.

 

1564794


در بازی های اخیر بنونتو، مهاجمین این تیم از جمله جانلاکو لاپادولا، مارکو سائو، جانلوکا کاپراری و گابریله مونچینی نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. جادوگران 3 دیدار از 4 بازی گذشته خود را واگذار کردند و بجز مارکو سائو، دیگر فورواردهای تیم فیلیپو اینزاگی در امر گلزنی ناکام بودند.


اکنون، مدیران ورزشی بنونتو  به دنبال تقویت خط حمله خود هستند. پس از پاسخ منفی آندره آ پینامونتی مهاجم اینترمیلان به پیشنهاد بنونتو و هزینه های بالای جذب لئوناردو پاوولتی و فرناندو لیورنته، سران بنونتو در پی جذب دوباره شیخ دیاباته مهاجم سابقه خود هستند که در فصل 2017-18 آمار استثنایی از خود برجای گذاشت.


پس از اینکه بنونتو در سال 2017 به سری آ صعود کرد، آنها نتایج ناامید کننده ای کسب کرده و در نقل و انتقالات زمستانی، شیخ دیاباته را جذب کردند. این بازیکن در 11 بازی که برای این تیم به میدان رفت، 8 بار موفق به گلزنی شد ولی تلاش های او برای بقای بنونتو در سری آ بی نتیجه بود و جادوگرها فصل را با 21 امتیاز و حضور در قعر جدول به پایان رسانده و به سری بی سقوط کردند.


با این وجود، مسئولان بنونتو قرارداد دیاباته را تمدید نکرده و او به عثمانعلی اسپور بازگشت و راهی امارات شد و سرانجام از آنجا نیز به استقلال پیوست. او در فصل گذشته بهترین گلزن لیگ ایران بود تا اینگونه به نظر برسد که او برای یک تولد دوباره، ماجراجویی در ایتالیا را دوست دارد.


اکنون 2 سال و 6 ماه از آخرین حضور دیاباته در لباس بنونتو می گذرد و او می تواند به تیم سابقش بازگردد تا ویژگی های عالی خود را در خدمت تیم فیلیپو اینزاگی قرار دهد. مهاجمان مالیایی در سری آ، رقیبان کمی دارند و با توجه به اینکه قرارداد دیاباته با استقلال در تابستان سال 2021 به پایان می رسد، بنونتو می تواند بدون صرف هزینه ای، او را دوباره به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها