کد خبر : 1732915 | 03 بهمن 1399 ساعت 16:12 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بم، اولین شکست طلایی‌پوشان را رقم زد؛

کامبک رویایی شاگردان جهان نجاتی در فوتبال زنان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان، با ثبت اولین شکست فصل برای سپاهان و از دست رفتن صدر جدول و البته پیروزی مهم و سرنوشت‌ساز شهرداری سیرجان و صعود به مرحله پلی‌آف خاتمه یافت.

کامبک رویایی شاگردان جهان نجاتی در فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه" در حالی امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان با برگزاری پنج مسابقه در دو گروه پیگیری شد، که دو جدال سرنوشت‌ساز و شش امتیازی در گروه یک و دو در جریان بود؛ در گروه یک، دو تیم مدعی شهرداری بم و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. جدالی نزدیک و جذاب که در نهایت با تک منا محمودی به سود شهرداری بم پایان پذیرفت تا اولین شکست فصل سپاهان به ثبت برسد و طلایی‌پوشان اصفهانی صدر جدول را از دست بدهند و به جایگاه سوم سقوط کنند.

 

پیروزی 6 گله ذوب‌آهن در بازی همزمان برابر همیاری آذربایجان غربی باعث شد تا ذوبی‌ها جای همشهری را در صدر جدول بگیرند و رقابت برای صعود به پلی‌آف میان سه مدعی به اوج برسد؛ در این هفته در گروه اول، تیم هیات فوتبال البرز استراحت داشت.

 

در گروه دوم نیز در جدالی مهم، شهرداری سیرجان میزبان وچان کردستان بود؛ دو تیم مدعی اصلی صعود به مرحله پلی‌آف، بازی در نیمه نخست به سود وچانی‌ها خاتمه یافت و آن‌ها گل دوم را هم در آغاز نیمه دوم به ثمر رساندند اما در ادامه بازی شاگردان جهان نجاتی کامبکی تماشایی را رقم زدند و 3 بر 2 پیروز از میدان خارج شدند تا 22مین امتیاز فصل را به دست آورند و در یک قدمی صعود به پلی‌آف قرار گیرند. وچان هم با این شکست 16 امتیازی در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

 

در دیگر بازی حساس گروه دوم دو تیم ملوان و پالایش گاز ایلام به دلیل شرایط نامساعد جوی و ناهماهنگی در آماده‌سازی محل برگزاری مسابقه، از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفته‌اند؛ تیم سارگل هم توانست با 6 گل از سد قشقایی شیراز بگذرد تا همچنان نماینده استان فارس در حسرت اولین امتیاز خود در فصل جدید بماند.

 

 

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هشتم (گروه یک)


1. ذوب‌آهن اصفهان / 14 امتیاز (7 بازی) - تفاضل +11
2. شهرداری بم / 13 امتیاز (6 بازی) - تفاضل +10
3. سپاهان اصفهان / 13 امتیاز (6 بازی) - تفاضل +7

 

 

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هشتم (گروه دو) / بدون احتساب بازی ملوان


1. شهرداری سیرجان / 22 امتیاز (8 بازی)
2. وچان کردستان / 16 امتیاز (8 بازی)
3. پالایش گاز ایلام / 11 امتیاز (7 بازی)

دیدگاه‌ها