کد خبر : 1732946 | 03 بهمن 1399 ساعت 19:19 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

بحران رئال مادرید پیش از دیدار سرنوشت ساز (عکس)

خیل بازیکنان مصدوم شرایط را برای زین الدین زیدان پیش از دیدار مقابل آلاوس دشوار ساخته است.


به گزارش "ورزش سه"، شکست عجیب و حذف غیرمنتظره رئال مادرید برابر آلکویانو در رقابت های کوپا دل ری شرایط را برای زین الدین زیدان دشوار ساخته و اخبار فراوانی در مورد احتمال اخراج این سرمربی فرانسوی شنیده شده است. کهکانی ها این هفته در لالیگا به مصاف آلاوس خواهند رفت و اوضاع به خصوص در خط دفاعی برای این تیم بحرانی است.

 

خود زیدان به علت ابتلا به ویروس کرونا قادر به هدایت تیمش در این دیدار از نزدیک نیست و البته رئال مادرید بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد. سرخیو راموس و دنی کارواخال به دلیل مصدومیت جزئی در لیست رئال مادرید در این مسابقه حضور ندارند و البته ناچو نیز به دلیل ارتباط با یک فرد کرونایی نمی تواند تیمش را همراهی کند. تجربه نشان داده غیبت راموس معمولا شرایط را برای رئال مادرید دشوار می سازد و او در این دیدار نیز قادر به حضور در ترکیب نخواهد بود.

 

فده والورده، مارتین اودگارد و رودریگو نییز دیگر مصدومان رئال مادرید در خط یانی و حمله هستند و بدین ترتیب کار زیزو برای چینش ترکیب تیمش در این دیدار سرنوشت ساز دشوار خواهد بود. شکت در دیدار مقابل آلاوس ممکن است پایان کار زیدان در رئال مادرید را رقم بزند.

 

1564906

دیدگاه‌ها