کد خبر : 1732952 | 03 بهمن 1399 ساعت 20:13 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: باید گل گهر را شکست دهیم

عباس چمنیان می‌گوید که تکلیف بازیکنان مصدوم تراکتور فردا مشخص می‌شود.

چمنیان: باید گل گهر را شکست دهیم

به گزارش ورزش سه، عباس چمنیان مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر در خصوص این دیدار گفت: گل گهر سیرجان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان باکیفیتی دارد. این تیم با شروع خوبی که داشته، به یکی از تیم‌های مطرح لیگ تبدیل شده است.

 

وی افزود: بازی سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم. هفته گذشته شرایط خاصی رقم خورد و نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم. پس از این دیدار هم زمان زیادی نداشتیم و فقط یک جلسه تمرین اصلی انجام دادیم. با این حال، تلاش کردیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و مهیای دیدار مقابل گل گهر سیرجان شویم.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها با انگیزه بالا در تلاش هستند که سه امتیاز دیدار مقابل گل گهر را کسب کنند و امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

 

چمنیان در مورد غایبان تراکتور در دیدار مقابل گل گهر سیرجان، گفت: یکی، دو بازیکنانمان در دیدار مقابل استقلال مصدوم شدند و در حال حاضر تحت درمان هستند. کادر پزشکی صبح فردا نظر نهایی را در خصوص این بازیکنان خواهد داد. خوشبختانه بازیکنانی هم داریم که هم کیفیت و هم انگیزه کافی را برای جایگزینی نفرات غایب دارند. میلاد فخرالدینی هم تنها محروم تراکتور در دیدار مقابل گل گهر سیرجان است.

دیدگاه‌ها