کد خبر : 1732957 | 03 بهمن 1399 ساعت 20:51 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: از حمایت هواداران ممنونم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از حمایت هواداران این تیم تشکر کرده است.

فرانک لمپارد: از حمایت هواداران ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف چلسی در هفته های اخیر باعث شده اخبار زیادی در مورد اخراج فرانک لمپارد، سرمربی جوان و انگلیسی این تیم منتشر شود. در آستانه دیدار این تیم مقابل لوتون تاون در جام حذفی انگلیس، فرانک لمپارد ابراز امیدواری کرد انتقادات اخیر باعث پیشرفت بازیکنان چلسی در بازی های پیش رو بشود.

 

فرانک لمپارد گفت: "وقتی من در مورد بازیکنانی که نیاز به سازگاری و زمان دارند صحبت می کنم، آن موضوع کاملا طبیعی است. همیشه بازینان شما را به یک سرمربی خوب یا بد یا معمولی تبدیل می کنند. از حمایت هواداران چلسی ممنونم و فکر می کنم هر کسی که من را می شناسد احساس من نسبت به این باشگاه را درک می کند. تیم های دیگری نیز بودند که مشکلاتی داشتند اما حالا اینگونه نیست و من تنها می خواهم به کارم در چلسی ادامه دهم.

 

1563873

 

نگرانی فعلی من فشارهای موجود نیست و می دانم شرایط چگونه است. اما بازیکنان چلسی باید از این فشار و انتقادات به نحوی مثبت بهره برده و از آن استفاده کنند. بازیکنان چلسی می خواهند به فرم آماده و گذشته خود بازگردند.

 

جدایی فیکایو توموری از چلسی؟ هنوز این انتقال قطعی نشده و شرایط تغییر نکرده است. توموری بازیکن باکیفیت بوده و روند خوبی را آغاز کرده است. چه جدایی او از چلسی دائمی باشد و چه قرضی، توموری در آینده تبدیل به بازیکن بزرگی خواهد شد."

دیدگاه‌ها