کد خبر : 1732984 | 04 بهمن 1399 ساعت 08:15 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

هم تیمی های سابق علیه هم 

عباس زاده و حقیقی؛ مردان سرنوشت ساز

امروز در یکی از بازی های مهم هفته دوازدهم گل گهر در خانه میزبان تراکتور است. گل گهر برای نزدیک شدن به صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم با توجه به استراحت خوبی که داشته در این بازی با همه قوا پا به میدان می گذارد و در آنسوی میدان هم تراکتور با هدایت مسعود شجاعی برای کسب سه امتیاز این دیدار برنامه هایی دارد؛ چرا که به خوبی می داند اگر موفق به کسب سه امتیاز این دیدار نشود ممکن است با برتری احتمالی استقلال در برابر سایپا با صدر 9 امتیاز اختلاف پیدا کند و جبران این اختلاف در هفته های بعدی سخت خواهد شد. 

 

تراکتور برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار روی ضربات محمد عباس زاده حساب ویژه ای باز کرده است؛ مهاجمی که قدر موقعیت ها را  در محوطه جریمه بخوبی می داند  و تا به اینجای کار 6 بار برای تیمش گل زنی کرده است. او برای رسیدن به هدف باید دروازه هم تیمی سابقش در نساجی را باز کند. علیرضا حقیقی. آنها فصل گذشته در نساجی روزهای خوبی را با هم سپری کردند. اگر چه در 10 هفته پایانی محمد عباس زاده به دلیل مصدومیت در ترکیب نساجی به میدان نمی رفت اما در کنار تیم مازنی بود و از سیوهای علیرضا و امتیازاتی که نساجی می گرفت شادمان می شد. او این فصل هم دوست داشت بار دیگر پیراهن نساجی را برتن کند و هیچ شرطی هم برای قرارداد دوباره نداشت اما وقتی بی میلی نساجی را برای عدم تمدید قرارداد خود دید به دعوت علیرضا منصوریان راهی تبریز شد و انصافا در هفته های اخیر یکی از بهترین بازیکنان تراکتور بود. 

 

1564959

 

علیرضا حقیقی چالش های سخت تری را در گل گهر تجربه می کند چون گل گهر همانند نساجی نیست که در دفاع پرتعداد باشد و تاکتیکش دفاع و ضد حمله باشد. گل گهر برای حضور در رده بالای جدول ارایه گر بازی های تهاجمی است و گاهی خط دفاعی این تیم خالی از بازیکن می شود و حقیقی باید نقش سوئیپر را در تیم ایفاء کند که این کار را در آخرین بازی در برابر آلومینیوم اراک به خوبی انجام داد و دروازه اش را بسته نگه داشت. گل گهر برای رسیدن به امتیازات بعدی روی سیوهای علیرضا حقیقی حساب ویژه ای باز کرده است. به خصوص در بازی امروز با تراکتور و البته گلزنی های منشا. موتور گل زنی این بازیکن دوباره روشن شود روند امتیاز گیری گل گهر هم دوباره آغاز خواهد شد.

 

1564960

دیدگاه‌ها