کد خبر : 1732985 | 04 بهمن 1399 ساعت 08:20 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

ترفند مجید جلالی؛ اضافه کردن چند بازیکن امید

در تمرین ریکاوری تیم نساجی بعد از بازی با شهر خودرو شاهد حضور چند بازیکن تیم امید در تمرین نساجی بودیم. این بازیکنان روز بعد از بازی با شهر خودرو در ترکیب نساجی در برابر نفت مسجد سیلمان بازی کردند.

ترفند مجید جلالی؛ اضافه کردن چند بازیکن امید 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی دوستانه با نتیجه دو بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان خاتمه یافت اما مجید جلالی بهترین های امید باشگاه را آزمایش کرد تا در مورد استفاده از آنها در سه هفته باقی مانده لیگ برتر تا پایان دور رفت تصمیم گیری کند. این حضور بدون شک می تواند حضور باتجربه ها را در ترکیب تیم به چالش بکشد و موجب تلاش بیشتر آنها در هفته های پایانی لیگ برتر شود؛ به این خاطر که برای مجید جلالی تفاوتی ندارد بازیکن باتجربه در ترکیب تیم بازی کند یا بازیکن امید. هدف تیجه گیری نساجی در هفته های پایانی و جدایی از نیمه پایین جدول است. 

 

1564962

 

نساجی در اولین بازی با هدایت نساجی با یک گل در برابر شهر خودرو شکست خورد اما مجید جلالی از نمایش تیمش در این بازی به خصوص در نیمه دوم راضی بود و تاکید کرد اگر این نمایش در بازی های آتی تکرار شود به طور حتم  تیم شرایط خوبی را در هفته های آتی تجربه خواهد کرد. او در بازی دوستانه در با نفت مسجد سلیمان هم روحیه خوبی داشت و به نظر می رسد به تغییر نساجی امیدوار است و به همین خاطر از تماشاگران نساجی خواسته است کمی صبر داشته باشند. ضمن اینکه در تعطیلات زمستانی این فرصت خوب برای نساجی مهیا می شود که 6 بازیکن جدید بخدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها