کد خبر : 1732988 | 04 بهمن 1399 ساعت 08:46 | 32K بازدید | 3 دیدگاه

اشتباه داور مصوبه ذوب آهن را تغییر داد

بر اساس مصوبه اعضای هیات مدیره تیم ذوب آهن این تیم باید در 5 بازی باقی مانده تا پایان دور رفت یازده امتیاز می گرفت که در دو بازی سپری شده به سایپا باخت و در برابر نفت مسجد سلیمان مساوی کرد.

اشتباه داور مصوبه ذوب آهن را تغییر داد 

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که اگر ذوب آهن در سه بازی باقی مانده پیروز شود 10 امتیاز بدست می آورد و مصوبه اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن محقق نخواهد شد. اما با این حال اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برنامه ای برای تغییر در کادر فنی تیم ندارند و ذوبی ها با رحمان رضایی به قا ئمشهر مسافرت می کنند و در استادیوم شهید وطنی در برابر نساجی قرار می گیرند. به این دلیل که ذوب آهن در بازی با نفت مسجد سلیمان شایسته پیروزی بود اما اشتباه عجیب رحیم شاهین در اعلام آفساید سه امتیاز مهم و حیاتی را از آنها گرفت. اشتباه آنقدر بد بود که گفته می شود این داور در صفحه شخصی اش از داوری خداحافظی کرده است. 

 

اشتباه بد و البته سهوی کمک داور در این بازی موجب واکنش باشگاه ذوب آهن شد و باشگاه قصد دارد هم چنان به حمایت از کادر فنی خود ادامه دهد تا شرایط تیم در سه هفته باقی مانده تغییر کند. اگر تیم به بازی های خوب خود در سه هفته باقی مانده ادامه دهدو با کسب امتیازات لازم از نیمه پایین جدول فاصله بگیرد تغییر در کادر فنی تیم ذوب آهن منتفی خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد ذوب آهن از جمله تیم هایی است که این فصل از اشتباهات داوری بیشتر منتضرر شده است تا نفع برده باشد. مصوبه اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مبنی برای کسب 11 امتیاز از 5 بازی بیشتر به جای اینکه موجب تشویق و ترغیب تیم برای کسب امتیازات لازم شود برای تیم استرس ایجاد کرد و بعد از بازخوردهایی که از اعلام این مصوبه گرفتند اینروزها ترجیح می دهند سکوت اختیار کنند تا اجازه دهند رحمان رضایی و شاگردانش در فضای آرام بازی های باقی مانده را دنبال کنند. این اتفاق پیش تر در مس رفسنجان رخ داد و اعضای هیات مدیره با حمایت از محمد ربیعی اجازه دادند او شرایط تیم را تغییر دهد و حتی ماشین سازی که در قعر جدول قرار دارد با توجه به نمایش خوب در هفته های اخیر تصمیم گرفته رای به قطعیت حضور مربی جوانش دهد.

دیدگاه‌ها