کد خبر : 1732999 | 04 بهمن 1399 ساعت 10:13 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام منحصربفرد در دربی والیبالی خودروسازان؛

برای ثبت در تاریخ؛ بازیکنی با ماسک در زمین مسابقه!

بازیکن دریافت‌کننده تیم والیبال زنان سایپا تهران، در اقدامی جالب‌توجه با ماسک در زمین مسابقه حاضر شد و به بازی خود ادامه داد.

به گزارش "ورزش سه" یکه‌تاز فصل جدید لیگ برتر والیبال زنان ایران فعلا شاگردان مریم هاشمی در سایپا تهران هستند و دو امتیاز دیگر می‌تواند سایپایی‌ها را به قهرمانی برساند؛ اما در این میان، در تقابل سایپا و پیکان که همیشه جزو مدعیان والیبال در عرصه مردان و زنان هستند، یک اتفاق جالب رخ داد که باعث شد بیش از پیش والیبال زنان به چشم بیاید. مسابقات امسال که به واسطه شرایط کرونایی به صورت نیمه متمرکز دنبال شد، در حال حاضر مرحله پایانی آن در تهران در جریان است.

 

در تقابل سایپا و پیکان که با برتری 3 بر 1 نارنجی‌پوشان خاتمه یافت، مونا آشفته دریافت‌کننده سایپایی‌ها با ماسک وارد زمین شد و به بازی خود ادامه داد؛ هر چند اقدام خطرناکی به لحاظ علمی برای یک ورزشکار به حساب می‌آید اما این موضوع نشان داد که چقدر دریافت‌کننده خودروسازان به دنبال رعایت پروتکل‌هاست و حتی در زمین مسابقه هم ماسک خود را برنداشت!

 

این اقدام مونا آشفته شکار لنز دوربین "پرتو جغتایی" شد تا این‌چنین یک اتفاق جالب‌توجه و یک قاب به یادماندنی از فصل توأمان با کرونا ورزش ایران از جمله والیبال زنان در تاریخچه ورزشی‌مان به ثبت برسد.

 

1564986

دیدگاه‌ها