کد خبر : 1733000 | 04 بهمن 1399 ساعت 10:14 | 29.2K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان غایب قطعی دیدار با آلومینیوم

آخرین وضعیت سیدجلال برای بازگشت به ترکیب

برخلاف شایعات چند روز اخیر در خصوص بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب این تیم، کاپیتان سرخ‌ها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

آخرین وضعیت سیدجلال برای بازگشت به ترکیب 

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که در دیدار برابر فولاد خوزستان و در اواخر بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد، همچنان شرایط همراهی این تیم را ندارد و قادر به حضور در دیدار برابر آلومینیوم اراک نخواهد بود.

 

کاپیتان سرخ‌ها از ناحیه همسترینگ و عضله پشت پا دچار آسیب دیدگی شده است و این در حالیست که طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص مصدومیت جزیی او و همراهی‌اش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک شکل گرفته است. با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد مصدومیت این بازیکن به شکلی است که او قطعا قادر به همراهی تیم در دیدار هفته دوازدهم سرخپوشان مقابل آلومینیوم نخواهد بود و تخمین دوری‌اش از میادین به حداقل دو هفته می‌رسد. 

 

1564269

سیدجلال حسینی که در فصل گذشته و با خداحافظی از بازی‌های ملی، فرصت بیشتری برای همراهی این تیم داشت، در این فصل بار دیگر در پیک پرفشار بازی‌ها قرار گرفت تا اینچنین با مصدومیت خود قادر به همراهی این تیم در دیدار با آلومینیوم اراک نباشد.

 

اتفاقی که چالش بزرگی برای کادرفنی این تیم در دیدار مقابل آلومینیوم با توجه به محرومیت همزمان محمدحسین کنعانی زادگان، دیگر مدافع میانی تخصصی این تیم شکل خواهد داد و یحیی گل محمدی همانطور که در نشست خبری بعد از بازی برابر فولاد به کنایه از آن یاد کرد" با مصدومیت این دو بازیکن، من و افشین پیروانی باید آماده بازی شویم" باید فکری اساسی برای این پست داشته باشد. 

 

نکته نگران کننده تر این است که کنعانی زادگان نیز علاوه بر مصدومیت، با دریافت کارت چهارم خود در این فصل، دیگر محروم قطعی سرخ‌ها برابر آلومینیوم اراک خواهد بود.

 

پرسپولیس در ابتدای فصل با جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری و همچنین صدور رضایتنامه محسن ربیع خواه، با چالش بزرگی در این پست مواجه شده است. اتفاقی که اکنون با بدشانسی بزرگ این تیم با توجه به محرومیت هر دو بازیکن تخصصی دفاع میانی به خلا بزرگی برای این تیم در آستانه بازی با آلومینیوم تبدیل شده است. 

 

1564987

در دقایق پایانی بازی با فولاد خوزستان، آرمان رمضانی جانشین کاپیتان سرخ‌ها در خط دفاعی شده بود. آیا یحیی بار دیگر این تدبیر را برابر حریف دنبال خواهد کرد یا بازیکن دیگری را برای دفاع میانی مقابل آلومینیوم انتخاب می‌کند؟

 

باید دید در آستانه این بازی یحیی گل محمدی و کادرفنی‌اش چه برنامه‌ای برای پوشش این پست خواهد داشت و از چه بازیکنانی در آن سود خواهند برد. در شرایط فعلی محمد انصاری نزدیک‌ترین گزینه برای حضور در ترکیب سرخ‌ها در این بازی حساس خواهد بود. مدافع چپ سرخ‌ها که دقیقا 360 روز از میادین فوتبال و بازی به دور بوده، باید دید از آمادگی و هماهنگی لازم برای نمایش موفق در این پست و در جدال با آلومینیوم برخوردار خواهد بود یا خیر. کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک و حتی آرمان رمضانی دیگر گزینه‌های این پست هستند که باید دید در آستانه بازی با آلومینیوم در نهایت کدامیک به ترکیب اصلی خواهد رسید و در پست دفاع میانی به کار گرفته می‌شوند.

 

1564988

با تمام این اوصاف اما احتمالا سیدجلال تیم را در سفر به اراک همراهی خواهد کرد. او قصد دارد در کنار تیم حضور داشته باشد و روحیه و انگیزه سرخپوشان رای برای دستیابی به دومین برد پیاپی بالا ببرد. با این حال باید منتظر ماند و دید یحیی چه تصمیمی خواهد گرفت. به نظر شما از بین انصاری، رمضانی، سرلک، کامیابی نیا و حتی احسان حسینی، کدامیک زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل خواهند داد؟

دیدگاه‌ها