کد خبر : 1733002 | 04 بهمن 1399 ساعت 10:20 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

اگر اجازه بدهند برای برد می رویم 

محمدی مهر: چگونه شب ها راحت می خوابید؟

بازیکن ذوب آهن می گوید آن ها تمام تلاششان را می کنند اما برخی دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.

محمدی مهر: چگونه شب ها راحت می خوابید؟ 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن  اصفهان در خانه فقط یک امتیاز از نفت مسجد سلیمان گرفت تا همچنان برد به دست نیاورده باشد فرشاد محمدی‌مهر در این خصوص گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما کاملا تیم برتر بودیم و موقعیت‌های گل زیادی هم داشتیم اما نشد که ببریم.
وی در خصوص اینکه در این فصل داوری‌ها چندین بار به ضررشان تمام شده ادامه داد: صحبت در خصوص داوری  یک مسئله تکراری است. داوری‌ها باعث شدند که تیم ما این جای جدول باشد. نمی دانم چه زمانی  از این همه نا داوری و بی انصافی ها خسته می شوند ؟  تیم ما فقط به خاطر داوری این جایگاه را دارد. نمی دانم داورانی که باعث این نتایج شدند شب ها چگونه راحت می خوابند؟
این بازیکن در خصوص دیدار با نساجی در هفته پیش رو گفت: بازی با نساجی خیلی برای ما مهم است.  در هر بازی فقط برای برد می رویم و متاسفانه انگار نمی‌خواهند من نتیجه بگیریم اگر اجازه بدهند این بازی هم برای برد می رویم.
محمدی مهر در پایان در خصوص ماندن یا رفتن رحمان رضایی افزود: در این خصوص باشگاه  و هیئت مدیره باید تصمیم بگیرند فقط امیدوارم که در باشگاه ما همبستگی به وجود بیاید. آقای رضایی هم زحمات زیادی  کشیده است و عدم نتیجه‌گیری تقصیر او نیست.

 

نویسنده: حسام الدین فتحعلیان

دیدگاه‌ها