کد خبر : 1733007 | 04 بهمن 1399 ساعت 10:47 | 83.6K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالدوستان ایران در انتظار معجزه دوم(عکس)

بعد از اخبار بسیار ناگوار دو شب گذشته از دیروز از مهرداد میناوند ،پزشکان متخصص حرف های تازه ای می زنند،حرف هایی از جنس معجزه ...

فوتبالدوستان ایران در انتظار معجزه دوم(عکس)

به گزارش "ورزش سه "، بستری شدن مهرداد میناوند بابت بیماری کرونا در بیمارستان لاله و پیشرفت آن و خبرهای رسیده از بیمارستان  جامعه فوتبال را در بهت و حیرت فرو برد. خبرهایی که نگران کننده بود و شب هواداران فوتبال را در اول بهمن تلخ کرد و باعث شد تا بعد از مدت ها حرف همه یکی باشد .همه دعا می کردند تا این ستاره اواخر  دهه 70 و اوایل دهه 80 فوتبال ایران از بند این بیماری منحوس و کشنده رهایی بابد.


تا صبح دیروز  اخبار ناخوشایند بود و حتی خبر کما رفتن ستاره هم در اخبار ضد و نقیضی که داده می شد شنیده شد ولی دعاها همچنان ادامه داشت تا آخرین خبر که نشان از بهبود وضع او نسبت داشت از بیمارستان و پزشکان مهرداد شنیده شد، خبری که نشان می داد هنوز می توان به معجزه امیدواربود .


فوتبال ما یک بار دیگر این معجزه را به چشم خود دیده است ودر روزهایی که خبری از شبکه های اجتماعی نبود و اخبار از طریق صدا و سیما و نشریه ها به بیرون درز می کرد. احمد رضا عابدزاده در اسفند 80با یک سردرد شدید به کما رفت و هواداران فوتبال را به بیمارستان کسری کشاند. هوادارانی که شبانه روز پشت درب بیمارستان سکنی گزیده بودند و دعا می کردند. دعاهای مردم و استقامت بالای بدنی احمدرضا معجزه را رقم زد و احمد رضا بعد از عمل مغز از کما خارج شد و به آغوش دوستدارانش برگشت.


این همان چیزی است که آن را برای مهرداد میناوند می‌خواهیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها