کد خبر : 1733024 | 04 بهمن 1399 ساعت 11:20 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

همه موافقند؛ دفاع دورتموند افتضاح است!

پس از شکست برابر مونشن گلادباخ و عقب افتادن از بایرن مونیخ در کورس قهرمانی، بازیکنان و مربی دورتموند معتقدند که این تیم مدام یک اشتباه را تکرار می کنند.

همه موافقند؛ دفاع دورتموند افتضاح است!

به گزارش "ورزش سه"، دو گل ارلینگ هالند در دیدار برابر مونشن گلادباخ به کار دورتموند نیامد و این تیم نتیجه بازی را 4-2 واگذار کرد.

مارکو رویس، ستاره دورتموند، که از شکست تیم خود بسیار ناراحت و عصبانی بود، اشتباهات این تیم در خط دفاع را به شدت سرزنش کرد.

چندین حمله فوق العاده از دورتموند و دو گل زیبای ارلینگ هالند پس از باخت برابر مونشن گلادباخ، هیچ شدند و به نظر می رسد که دورتموند خود مقصر اصلی شکست هایش است.

اوضاع برای دورتموند می توانست حتی بدتر از این هم باشد، اگر گل اول مونشن گلادباخ که ثمره دفاع متزلزل دورتموند بود را، VAR رد نمی کرد.

مونشن گلادباخ با برد برابر دورتموند خود را به رده‌ چهارم رساند و دورتموند با 12 امتیاز اختلاف با بایرن مونیخ در صدر جدول، در رده پنجم جدول است.

 

1565028

 

رویس پس از باخت برابر مونشن گلادباخ گفت: "اگر اوضاع را تغییر ندهیم، کارمان خیلی سخت خواهد بود. همیشه همان اشتباهات همیشگی را مرتکب می شویم. واقعا افتضاح است."

مت هوملس که یکی از باتجربه ترین مدافعان دورتموند است نیز با رویس موافق است. هوملس گفت: "استاندارهای دفاعی ما برای ما مشکلات بزرگی هستند. نمی توانیم از هیچ چیز دیگری اینطور انتقاد کنیم."

از ابتدای سال 2021 و پس از دو برد پیاپی برابر ولفسبورگ و لایپزیش، دورتموند زا سه بازی بعدی خود تنها 1 امتیاز کسب کرده است.

ادین ترزیچ، سرمربی موقت دورتموند، پس از باخت دیشب گفت: "تلاشی که ما باید برای رسیدن به گل می کردیم، در مقابل تلاشی که گلادباخ نیاز داشت، به شدت بیشتر بود!

در سه بازی آخر ما گل های خیلی آسانی خورده ایم. این واقعا موجب شرمندگی و بسیار ناامیدکننده است که وقتی در حمله اینقدر خوب بازی می کنی و بعد نمی توانی در خط دفاع کار را به سرانجام برسانی."

دیدگاه‌ها