کد خبر : 1733027 | 04 بهمن 1399 ساعت 11:45 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس دیگر ادین ژکو را نمی‌خواهد

به رغم افزایش تنش ها بین ادین ژکو و رم، یوونتوس قصد ندارد به مذاکره برای به خدمت گرفتن این بازیکن بازگردد!

یوونتوس دیگر ادین ژکو را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم آ اس رم در هفته گذشته روزهای بحرانی را از سر گذرانده و همواره در تیتر خبرها بوده. رم پس از یک تعویض بیش از تعداد مجاز در بازی برابر اسپتزیا در کوپا ایتالیا 3-0 بازنده اعلام شد، هر چند در زمین بازی نیز نتیجه را 4-2 واگذار کرده بود.

 

جانلوکا گومبار، مدیر تیم. پس از این افتضاح توسط رم اخراج شد. کوریره دلو اسپورت گزارش داد که ژکو و برخی از هم تیمی هایش تصمیم گرفتند در اعتراض به برکناری وی تمرین نکنند و یک جلسه 3 ساعته لازم بود تا بازیکنان دوباره به تمرین برگردند.

 

با وجود بازگشت به تمرین اما نام ادین ژکو در فهرست بازیکنانی که روز شنبه بار دیگر برابر اسپزیا و این بار در سری آ بازی خواهند کرد، قرار نگرفته است.

 

1565031

 

ژکو در تابستان بسیار نزدیک به پیوستن به یوونتوس بود و با وجودی که ممکن است به زودی رم را ترک کند، یووه قصد ندارد برای به خدمت گرفتن او حرکتی بکند.

یوونتوس سال گذشته نزدیک بود با قراردادی 16 میلیون یورویی ژکو را به تورین ببرد اما درنهایت این اتفاق رخ نداد. پس از شایعاتی راجع به لوییز سوارز، یووه در نهایت با آلوارو موراتا قرارداد بست.

 با حضور کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و موراتا، یووه هم اکنون نیاز به مهره ای دیگر در خط حمله ندارد، هر چند هنوز چندان برای به خدمت گرفتن یک مهره چهارم بی میل نیست. هر چند قرارداد با ژکو الان دیگر متعلق به گذشته است.

دیدگاه‌ها