کد خبر : 1733028 | 04 بهمن 1399 ساعت 12:18 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا باعث شد دیرتر با تیم خو بگیرم

قدوس: از فشار مسابقات در انگلیس سردرد می‌گیرم

سامان قدوس که این روزها به یکی از درخشان‌ترین بازیکنان برنتفورد بدل شده در مصاحبه با سایت باشگاه در خصوص مسابقه با لستر و تاتنهام، آینده برنتفورد و اندیشه‌های سرمربی خود صحبت کرد.

قدوس: از فشار مسابقات در انگلیس سردرد می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرداشب در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، برایتون میزبان لسترسیتی است. سامان قدوس که در 2 مسابقه اخیر برنتفورد درخشان ظاهر شده و توانسته گلزنی کند، تصمیم دارد مقابل لسترسیتی آماده است این روزها بدرخشد.

 

ستاره ایرانی در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: بازی مقابل لسترسیتی برایم خیلی معنا دارد. من هر جایی می‌روم همه در خصوص جام حذفی صحبت می‌کنند و می‌فهمم چقدر این رقابت برایشان اهمیت دارد.

 

وی ادامه داد: لسترسیتی واقعا تیم قدرتمندی است. من هیچ ضعفی در این تیم زمانی که مقابل چلسی در هفته گذشته بازی کرد، ندیدم. آنها بازیکنان سطح بالایی دارند. به نظرم مسابقه یکشنبه بسیار سخت خواهد بود.

 

ستاره ایرانی برنتفورد گفت: تمام مسابقات برای ما اهمیت دارند. لیگ برای ما بسیار مهم است ولی همیشه معتقدم که بازی بعدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اکنون باید با لسترسیتی روبه‌رو شویم و بتوانیم تا آنجا که بتوانیم در جام حذفی پیش برویم.

 

قدوس در خصوص دیدار مقابل تاتنهام که در نیمه نهایی اتحادیه برگزار شد، اظهار داشت: به خودمان اعتقاد داشتیم ولی تاتنهام زیبا و دیدنی بازی کرد. درست است که 2 بر صفر در آن مسابقه باختیم ولی فکر نمی‌کنم تفاوت آنچنانی با آنها داشتیم. نزدیک بود بازی اصلا یک بر یک شود ولی در فوتبال نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. تاتنهام تیم بزرگی در لیگ برتر است و ما با چنین تیمی رقابت کردیم.

 

1561006

 

ستاره ایرانی در خصوص سرمربی خود، توماس فرانک گفت: توماس انسان پرانرژی است و به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد. حتی زمانی که شما فکر می‌کنید خوب بازی کردید، از شما انتقاد می‌کند تا فشار بیشتری روی شما بیاید و بهتر بازی کنید. هر روز به ما کلیپ‌هایی از خودمان را به ما نشان می‌دهد و به ما می‌گوید که چگونه بهتر شویم. من زمانی کوتاهی است که در اینجا حضور دارم ولی احساس خیلی خوبی دارم. در حال تلاش هستم تا بهتر شوم و پیشرفت کنم.

 

سامان قدوس در خصوص برنتفورد و شرایط تیم گفت: ما تیمی فوق‌العاده داریم. چند بازیکن خوب داریم و این باعث شده تا تیم بهتر شود. ما کادر فنی فوق‌العاده‌ای هم داریم که ما را کمک می‌کنند که بهتر شویم. ما به این کادر فنی اعتقاد داریم. وقتی به چنین چیزی شما ایمان داشته باشید، باعث می‌شود تیم قدرتمندتر شود. ما به مانند یک خانواده‌ایم و ارتباط خوبی نیز با هم برقرار کرده‌ایم و می‌خواهیم تا رسیدن به اهدافمان بجنگیم.

 

وی ادامه داد: شما می‌توانید مبارزه ما را ببینید که چقدر تمرینات ما جدی است. از زمانی که من اینجا رسیده‌ام ما تمرین نامرتب نداشتیم. بله، نمی‌گویم در همه بازی‌ها خوب بوده‌ایم که آن هم دلیل داشته است، می‌گویم تاکنون تمرین بد نداشته‌ایم.

قدوس در خصوص رضایت از حضور در برنتفورد گفت: جا افتادن در اینجا هم سخت است و هم آسان. کرونا شرایط ما را سخت کرد و من نتوانستم به صورت عادی با تیم همگام شوم. اگرچه تمرینات خیلی به من کمک کرد و آدم‌های خوب اینجا باعث شدند که احساس خوبی به من دست بدهد.

 

قدوس در انتها گفت: البته باید بگویم 3 بازی در هفته برایم یک اتفاق شوکه‌کننده است. تمام مسابقات هم بسیار سخت و نزدیک است. بعد از بازی من من کاملاً‌ احساس می‌کنم از خستگی در حال مردن هستم. سردرد می‌گیرم و واقعا این لیگ سخت است اما از این سختی لذت می‌برم.

دیدگاه‌ها