کد خبر : 1733037 | 04 بهمن 1399 ساعت 12:44 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

اعلام آمادگی ستاره‌های سیتی و بایرن برای رفتن به نوکمپ

آگوئرو و آلابا برگ برنده نامزد‌های ریاست بارسا؟(عکس)

سرخیو آگوئرو و آلابا به زودی به پایان قرارداد خود به تیم های فعلی می رسند و هر دو برای پیوستن به بارسا ابراز تمایل کرده اند.

آگوئرو و آلابا برگ برنده نامزد‌های ریاست بارسا؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا درگیر انتخابات برای انتخاب رییس جدید این باشگاه است، اما بر خلاف دیگر انتخابات ها، در اینجا خبری از وعده های پر زرق و برق برای به خدمت گرفتن ستاره های بزرگ نیست.

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، باشگاه های فوتبال را نیز تحت تاثیر قرار داده و توانایی آنها در خرید بازیکنان جدید را به شدت کاهش داده.

بارسا یکی از باشگاه هایی است که از این موضوع به شدت متضرر شده و امسال دیگر خبری از درآمد حاصل از بلیت فروشی، فروش لباس ها و درآمد حاصل از صنعت توریسم در بارسلونا نبود.

کاندیداهای ریاست بارسا از همین الان در فکر آینده هستند و ترجیح می دهند بازیکنانی را به نوکمپ بیاورند که با اتمام قرارداشان با تیم های فعلی، بازیکن آزاد محسوب شوند.

از میان بازیکنان مورد نظر بارسا پیشتر نام های اریک گارسیا از منچستریونایتد، ممفیس دیپای از لیون و جورجینیو واینالدوم از لیورپول مطرح شده است. هر سه بازیکن با اتمام قراردادشان در تابستان بازیکن آزاد خواهند بود و می توانند با شرایط مورد نظر بارسا در صورتی که رییس جدید آنها را انتخاب کند، به این تیم بیایند.

 

1565052

 

طبق گزارش موندو دیپورتیوو، سرخیو آگوئرو و دیوید آلابا نیز دو ستاره دیگر در کلاس جهانی هستند که اخیرا نامشان در رابطه با پیوستن به بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد مطرح شده است.

 

منچسترسیتی قصد تمدید قرارداد با سرخیو آگوئرو را ندارد و گفته می شود که این مهاجم به دنبال مقصد جدید، به همین زودی شرایط خود برای آمدن به بارسلونا را برای کاندیداهای ریاست این تیم فرستاده است.

آگوئرو دوست نزدیک لیونل مسی نیز هست که این مورد نیز به شانس او برای پیوستن به آبی اناری ها می افزاید.

 

1565049

 

بارسا پس از رفتن سوارز از این تیم، از نبود یک شماره 9 رنج می برد و آگوئرو با تجربه ای بیشتر از امثال هالند و لائوتارو مارتینز، به نظر گزینه ای مناسب برای پر کردن این خلا می رسد.

 

ستاره دیگری که به بارسا پیشنهاد شده، دیوید آلابا، مدافع 28 ساله فعلی بایرن مونیخ، است که او نیز با اتمام قراردادش با قهرمان بوندسلیگا، در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود.

 

1565048

 

بایرن مونیخ نتوانسته با ایجنت مشهور آلابا برای تمدید قرارداد به توافق برسد. همچنین پینی زهاوی، ایجنت آلابا، رابطه صمیمانه ای با خوان لاپورتا، کاندیدای ریاست بارسلونا، دارد.

آلابا به دلیل تطبیق پذیری بالا، بازیکن بسیار جالبی است. او می تواند به عنوان یک دفاع چپ، مدافع میانی و محوری بازی کند، اهر چند ترجیح می دهد در محور عقب عمل کند.

پیشتر گزارش شده بود که رئال مادرید با آلابا به توافق رسیده اما پدر آلابا این موضوع را رد کرد و همچنین لاپورتا بر امضای قرارداد با او اصرار دارد.

دیدگاه‌ها