کد خبر : 1733056 | 04 بهمن 1399 ساعت 14:41 | 302.7K بازدید | 0 دیدگاه

در دوئل هیجان‌انگیز هفته، خانم لژیونر درخشید و مصدوم شد؛

از پارگی ابرو تا رفتن به زیر سرم؛ فوتبال بود یا دعوا؟

ستاره تیم فوتبال وچان کردستان برای دومین هفته متوالی در ترکیب تیمش به صورت فیکس قرار گرفت و در جمع بهترین بازیکنان میدان هم در دوئل بزرگ هفته فوتبال زنان به شمار می‌رفت.

به گزارش "ورزش سه" گلنوش خسروی که نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان را عمدتا از روی سکوها دنبال می‌کرد، با شروع نیم‌فصل توانست خود را با آمادگی کامل به کادرفنی تیم تحمیل کند که بایستی در تیم اصلی به میدان برود؛ اتفاقی که رخ داد و صادقی سرمربی تیم وچان سرانجام از خسروی در ترکیب اصلی تیمش بهره برد. لژیونر فوتبال ایران که برای مقطعی کوتاه و قرضی تصمیم به بازگشت به لیگ زنان ایران را داشته، با نمایشی درخشان در دو بازی اخیر وچان نشان داد چندان نیمکت‌نشینی او در نیم فصل نخست درست نبوده است.

 

خسروی روز گذشته و در تقابل جذاب و پرگل شهرداری سیرجان و وچان کردستان یکی از بهترین بازیکنان زمین بود؛ دیداری که ابتدا با برتری دو گله وچان همراه بود اما 30 دقیقه پایانی بازی را سیرجانی‌ها به کام خود به پایان بردند و با کامبکی تماشایی دوئل شش امتیازی را به نفع خود خاتمه دادند.

 

1565084

 

 

اما تقابل دیروز برای ستاره فوتبال زنان بسیار پرمخاطره دنبال شد؛ چرا که وی ابتدا از ناحیه ابرو دچار پارگی و خون‌ریزی شد و سپس از ناحیه بینی آسیب دید و مجددا خون‌ریزی داشت. فشار بالای بازی و دوندگی بی‌امان او که از گلنوش خسروی، چهره بازیکن برتر ترکیب وچان را ساخته بود باعث شد تا وی پس از اتمام مسابقه به زیر سرم برود و یک روز فراموش‌نشدنی را در ورزشگاه تختی سیرجان سپری کند.

 

ستاره‌ای که حالا با اثبات توانایی‌های خود به کادرفنی وچان، به نظر از این پس پای ثابت ترکیب این تیم خواهد بود؛ خسروی حدود یک ماه قبل بود که با موضوع کار کردن در کافی‌شاپ همزمان با بازی برای وچان، حسابی در رسانه‌ها خبرساز شده بود و حالا نشان داد حواشی مانع از افت فنی او نشده و برای جنگیدن در مستطیل سبز از دقیقه 1 تا پایان مسابقه آماده است. حتی اگر به قیمت پارگی ابرو، آسیب‌دیدگی بینی و رفتن به زیر سرم باشد!

دیدگاه‌ها