کد خبر : 1733059 | 04 بهمن 1399 ساعت 14:49 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش تراکتور برای پایان ناکامی های 6 امتیازی

تراکتور در حالی به مصاف گل گهر می رود که تا این لحظه در تقابل با تیم های مدعی هیچ امتیازی کسب نکرده است.

تلاش تراکتور برای پایان ناکامی های 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، روز شنبه میهمان گل گهر در سیرجان است. این دیدار می تواند تاثیر بسیاری رو وضعیت دو تیم در کورس قهرمانی داشته باشد. تراکتور با 16 امتیاز و گل گهر با 15 امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند. با توجه به فاصله امتیازی نزدیک تیم ها در بالای جدول، شاگردان شجاعی و قلعه نویی می توانند با کسب سه امتیاز بازی، شانس خود برای بقا در بین مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه را حفظ کنند.

 

این در حالی است که تراکتور در این چند وقت اخیر در تقابل با مدعیان، نتایج خوبی نگرفته است. در واقع تراکتور بسیاری از بازی های به اصطلاح 6 امتیازی را واگذار کرده و این اتفاق فصل گذشته تاثیر زیادی در از دست دادن شانس قهرمانی این تیم داشت. تا لحظه نیز تراکتوری ها در تقابل با تیم های بالای جدول، نتایج خوبی کسب نکرده اند. آنها در تبریز با یک گل مغلوب سپاهان شده اند و از استقلال هم در تبریز سه بر یک شکست خورده اند و مقابل صنعت نفت در آبادان هم دو بر یک شکست خورده اند.

 

آنها فصل گذشته را با رتبه چهارم به پایان رساندند؛ نتایج کسب شده سرخ پوشان مقابل پنج تیم اول جدول (پرسپولیس، استقلال، فولاد و سپاهان) 4 باخت، 3 برد و یک مساوی بود. این یعنی از دست دادن 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن؛ تا این لحظه هم تراکتوری ها همان گونه که گفته شدن از 9 امتیاز ممکن در تقابل با رقبای مستقیم شان در بالای جدول، هیچ امتیازی کسب نکرده اند. حال باید دید در سیرجان این طلسم شکسته خواهد شد یا شاهد تداوم آن خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها