کد خبر : 1733064 | 04 بهمن 1399 ساعت 15:07 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

تغییر ظاهر دوباره لباس تراکتور

تراکتور امروز بدون درج اسپانسر روی لباسش مقابل گل گهر حضور یافته است.

تغییر ظاهر دوباره لباس تراکتور

 

به گزارش ورزش سه؛ تراکتور لیگ بیستم را با تبلیغ اپلیکیشن تراپ که تولید خود این باشگاه است، شروع کرد. با از گذشت ده بازی، شاهد تغییر لباس تراکتوری ها بودیم؛ آنها مقابل استقلال در هفته یازدهم طراحی لباس های خود را عوض کرده و طرحی را به تن کردند که در سال های اخیر از آن استفاده می کردند (آستین های سفید).

 

در بازی با استقلال، برای اولین بار از زمان حضور محمدرضا زنوزی در تراکتور، شاهد درج تبلیغاتی خارج از مجموعه روی پیراهن تراکتور بودیم. در بازی امروز مقابل گل گهر در هفته دوازدهم بار دیگر پیراهن تراکتوری ها بار دیگر با تغییر مواجه شده است.

 

تراکتوری ها امروز در حالی مقابل گل گهر در سیرجان قرار گرفته اند که لباس هایشان، لباس های جدیدی است که در بازی با استقلال از آن رونمایی کردند اما این بار روی پیراهن های بازیکنان تبلیغاتی درج نشده و تراکتوری ها با پیراهن سرخ ساده به مانند دورانی که بارسلونا از درج تبلیغات روی لباس خود امتناع می کرد، در زمین حاضر شده اند.

 


تراکتوری ها پس از حضور زنوزی، اعتقادی به درج اسپانسر روی پیراهن شان نداشتند اما به نظر می رسد که این اتفاق می تواند نوعی یک چراغ سبز از سوی محمدرضا زنوزی به اسپانسرهایی باشد که قصد همکاری با تراکتور را دارند. باید دید این چراغ سبز آیا با واکنشی از سوی اسپانسرها مواجه خواهد شد و جای خالی روی پیراهن تراکتور با اسپانسر پر می شود یا خیر؟

دیدگاه‌ها