کد خبر : 1733070 | 04 بهمن 1399 ساعت 15:30 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پنج تساوی مقابل مدعیان لیگ؛

سایپا دوباره یقه‌ی تیم‌های بزرگ را می‌گیرد؟

شاگردان ابراهیم صادقی به رغم نتایج نه چندان خوب در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران، اما موفق شده‌اند تا در تقابل با مدعیان لیگ نیز امتیاز کسب کنند.

سایپا دوباره یقه‌ی تیم‌های بزرگ را می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه" در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:45 دو تیم استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، تقابلی که می‌تواند باعث چهارمین برد متوالی استقلال شود و آن‌ها را در صدر جدول نگه دارد و از سوی دیگر، شاگردان صادقی را از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا کند و به یک پیروزی بزرگ برساند. آمار سایپایی‌ها در یازده تقابل قبلی خود در لیگ بیستم چندان جالب نبوده و آن‌ها فقط 13 امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه دوازدهم جدول هستند.

 

با این حال این تیم در برابر تیم‌های بالای جدول به هیچ وجه کم نیاورده است؛ این تیم از 8 تیم نیمه بالای جدول با 5 تیم روبرو شده و با همه این تیم‌ها مساوی کرده است. پرسپولیس، سپاهان، پیکان، صنعت نفت و نفت‌مسجدسلیمان تیم‌هایی هستند که برابر سایپا به یک امتیاز قناعت کرده‌اند.

 

باید دید در تقابل شاگردان فکری و شاگردان صادقی، نارنجی‌پوشان بازهم موفق خواهند شد در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم و صدرنشین جدول، خودی نشان بدهند و مانع ادامه موفقیت‌های آبی‌پوشان شوند و حتی صدر جدول را به دیگر تیم‌های لیگ از جمله صنعت نفت و سپاهان هدیه دهند یا شاگردان محمود فکری برخلاف دیگر رقبا موفق به شکست سایپا خواهند شد.

دیدگاه‌ها