کد خبر : 1733088 | 04 بهمن 1399 ساعت 16:41 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

خیره کننده مثل آرائوخو

دیوار اروگوئه ای بارسا؛ اگه میتونی منو دریبل کن

کمتر کسی تصور داشت که رونالد آرائوخو بتواند در مدت زمانی اندک پاسخ اعتمادها در بارسلونا را بدهد.

دیوار اروگوئه ای بارسا؛ اگه میتونی منو دریبل کن

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در تمام تابستان به دنبال جذب یک مدافع جدید بود. رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا بارها تاکید کرد که تیمش به یک مدافع میانی نیاز دارد و باشگاه کاتالان تلاش زیادی هم داشت تا اریک گارسیا را از سیتی جذب کند اما به دلیل مشکلات اقتصادی چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

در نهایت کومان چاره ای نداشت جز اینکه روی رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای تیم دوم بارسا حساب کند. بازیکنی که فصل گذشته توانسته بود چندین بازی برای تیم اول انجام داد و امیدوارکننده هم کار کرد.

 

 

1556791

 

 

آرائوخو در تیم رنتیستاس در دسته دوم اروگوئه بود که رشد یافت و توانست سال 2017 اولین بازی های خود را در این تیم انجام دهد. او سپس راهی بوستون ریور در دسته اول اروگوئه شد ولی خیلی زود و سال 2018 به بارسلونا رفت. رامون پلانس مدیر ورزشی بارسلونا بود که نقش اول را در جذب او داشت. آرائوخو برای تیم دوم بارسا بازی های خوبی انجام داد و در نهایت توانست به تیم اول برسد.

 

در نبود جرارد پیکه مصدوم و کلمنت لنگله پر از ابهام، بازیکن اروگوئه ای یک گام رو به جلو برداشت و رهبری خط دفاع بارسا را بر عهده گرفت. او با وجود این که 21 ساله است و تجربه کمی دارد نشان داد که می تواند مانند یک دیوار باشد و اجازه عبور به بازیکنان حریف را ندهد.

 

 

1554363

 

 

مدافع اروگوئه ای در 15 بازی که در این فصل برای تیم کاتالانی انجام داده، تنها یک بار دریبل خورده است. این آمار در حالی به ثبت رسیده که برابر تیم های برجسته ای همچون اتلتیک بیلبائو، رئال سوسیداد، سویا، والنسیا و یوونتوس بازی کرده است.

تنها بازیکنی که توانست از آرائوخو عبور کند، آلوارو موراتا بود که این اتفاق در دیدار برابر یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رخ داد. آن تنها لکه سیاه مدافع بارسا است که در این مدت، قدرت، سرعت و استعدادش را نشان داده است.

همچنین به خاطر ویژگی هایی که دارد می تواند یک رهبر کامل باشد. در حقیقت مدافع اروگوئه ای یک الماس درخشان است که می تواند برای یک دهه رهبری دفاع آبی اناری ها را بر عهده داشته باشد.

دیدگاه‌ها