کد خبر : 1733105 | 04 بهمن 1399 ساعت 17:20 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب پیکان برای بازی با فولاد زیر و رو می‌شود

تیم پیکان احتمالا با ترکیب متفاوتی مقابل فولاد خوزستان در هفته سیزدهم قرار خواهد گرفت.

ترکیب پیکان برای بازی با فولاد زیر و رو می‌شود

 

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر در فصل جاری مسابقات لیگ برتر توانسته اند نسبت به فصول گذشته که همواره در کورس سقوط به دسته اول باشند، نتایج خوبی کسب کنند و همین که این تیم در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته نشانگر عملکرد خوب آنها است.


پیکان از ابتدای رقابت های لیگ برتر موفق شده بازی های خوبی را انجام بدهد و در ناکامی های این تیم نقش اشتباهات نفرات بسیار مشهود است. با مرور بازی هایی که پیکان آنها را واگذار کرده، اشتباهات فردی بازیکنان کاملا به چشم آمده است.


خودروسازان روز چهارشنبه نیز مقابل مس رفسنجان درشرایطی بازی را واگذار کردند که بازهم شاهد اشتباهات متعدد در پست دروازه بان و خط دفاعی این تیم بودیم.


اشتباهات تاثیرگذار برخی نفرات و به خصوص دروازه بان خودروسازان مقابل مس رفسنجان سبب شده تا مهدی تارتار سرمربی پیکان تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش بگیرد. از طرف دیگر پیکان برای مسابقه با فولاد در هفته سیزدهم لیگ برتر حسین پورامینی و ابراهیم صالحی دو بازیکن تاثیرگذار خود را نیز در اختیار ندارد.


مجموعه این مسائل احتمالا سبب خواهد شد تا در بازی آینده پیکان شاهد ترکیبی متفاوت از این تیم باشیم. مهدی تارتار حالا اول باید برای جایگزینی دو بازیکن بوشهری و محروم تیمش تصمیم بگیرد و از طرف دیگر او احتمالا اقدام به نیمکت نشین کردن برخی بازیکنان پراشتباه تیمش خواهد گرفت تا بتواند ضعف های موجود را پوشش بدهد.


باید منتظر ماند و دید پیکان با ترکیب زیر و رو شده مقابل فولاد چگونه آرایش پیدا می‌کند و چه اتفاقی در انتظار خودروسازان است.

 

دیدگاه‌ها