کد خبر : 1733115 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:01 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

64 ساعت آزاردهنده؛ رونالد کومان در مرز انفجار

سرمربی بارسا باور ندارد که تیمش در شش بازی متوالی دور از خانه و با فاصله زمانی کم به میدان رفته است.

64 ساعت آزاردهنده؛ رونالد کومان در مرز انفجار

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان پس از بازی یک شانزدهم نهایی بارسا برابر کورنیا عصبانی بود. او از اینکه تیمش دو پنالتی را خراب کرده تا کار به دو وقت اضافه کشیده شود؛ آزرده خاطر بود ولی نگرانی سرمربی هلندی به قضیه دیگری نیز معطوف بود.

کومان نگران خستگی بازیکنانش است که قطعا ریسک مصدومیت را بالا می برد. بارسا سه بازی متوالی است که 120 دقیقه در میدان بوده(دو بازی سوپرکاپ و بازی با کورنیا) و اکنون به فاصله 64 ساعت نسبت به بازی قبلی باید برابر الچه قرار بگیرد.

 

 

1563519

 

 

کومان بارها در نشست های خبری خود گلایه داشت که چرا بازی های دور از خانه تیمش را ساعت 21 تنظیم می کنند و حالا که بارسا باید 16.15 در زمین الچه به میدان برود، انتظار داشت بازی زمانی دیرتر به انجام برسد.

 

 

1562409

 

 

آبی اناری ها در 4 ماه گذشته 27 بازی انجام داده اند. 18بازی در لالیگا، شش بازی در لیگ قهرمانان، دو بازی در سوپرکاپ و یک بازی در کوپا دل ری و به عبارتی هر سه روز یک بازی انجام داده اند. این تیم جرارد پیکه، فیلیپ کوتینیو، آنسو فاتی و سرجی روبرتو را به دلیل مصدومیت از دست داده و تنها روبرتو است که شانس این را دارد به زودی به میادین برگردد.

فرانکی دی یونگ، کلمنت لنگله، آرائوخو، گریزمان، پدری، بوسکتس و دمبله در بازی های اخیر پیوسته به میدان رفته اند و بیش از همه خطر مصدومیت را حس می کنند.

 

دیدگاه‌ها