کد خبر : 1733124 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:30 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

هر تیمی مقطع خوب و بد دارد

دفاع برونو از دشمن قدیمی؛ لیورپول بدشانس بوده

ستاره پرتغالی منچستریونایتد معتقد است لیورپول بر خلاف انتقادات تیم بدی نیست و بیشتر بدشانس بوده است.

دفاع برونو از دشمن قدیمی؛ لیورپول بدشانس بوده

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچستریونایتد فردا شب در دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته دو تیم در لیگ برتر و در آنفیلد به تساوی بدون گل رضایت دادند اما شرایط شیاطین سرخ به مراتب بهتر از لیورپول است.

یونایتد صدرنشین لیگ برتر است و لیورپول تا رده چهارم سقوط کرده. شاگردان یورگن کلوپ در 5 بازی اخیر تنها یک گل زده اند و از 19 دسامبر و برتری 7-0 در زمین پالاس، دیگر موفق به کسب پیروزی نشده اند. خیلی ها اکنون شانس صعود را به یونایتد می دهند ولی برونو فرناندز معتقد است لیورپول می تواند همه را غافلگیر کند.

 

 

1565186

 

 

ستاره پرتغالی به وبسایت منچستریونایتد گفت:« معتقدم تیم ها مقطع بد و خوب شان را دارند و فکر نمی کنم لیورپول بد بازی می کند. آنها تیم بدی نیستند و تنها می توان گفت که در کسب پیروزی ناتوان مانده اند. وقتی برنده نمی شوید، همه در مورد شما حرف می زنند و انتقاد می کنند. وقتی مهاجمان گل نمی زنند، انتقادات به آنها اوج می گیرد. من این را در مورد خودم حس کرده ام.»

 

 

1564753

 

 

برونو ادامه داد:« سال گذشته وارد لیگ برتر شدم و خوشبختانه توانسته ام گل های زیادی بزنم و پاس گل های خوبی هم داده ام. اینجا سطح انتظارات بالاست و حالا همه در هر بازی از من انتظار گلزنی یا پاس گل دارند.

در لیورپول هم شرایط یکسان است. همه از صلاح، مانه و فیرمینو توقع گلزنی دارند ولی آنها اخیر گل نزده اند و این باعث ناامیدی مردم شده است. آنها می گویند که لیورپول و ستاره هایش دیگر خوب بازی نمی کنند. بر خلاف انتقادات، من معتقدم لیورپول خوب شانس گل خلق می کند و بدشانس هم بوده است. برخی مواقع هم تیم های مقابل بهتر کار کرده اند و همانطور که قبلا گفتم، لیورپول تیمی باکیفیت است و اینکه تیم های بزرگ، حمایت و فشار هواداران شان را ندارند هم مزید بر علت شده است تا رقبا با خیالی راحت تر برابرشان قرار بگیرند. لیورپول الان شرایط خوبی ندارد ولی تیم های بزرگ می توانند بر این وضعیت غلبه کرده و دوباره اوج بگیرند؛ پس باید مراقب باشیم.»

 

 

دیدگاه‌ها