کد خبر : 1733126 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:13 | 46.1K بازدید | 1 دیدگاه

فرصت سوزی بزرگ دیاباته (عکس)

مهاجم اهل مالی استقلال در نیمه نخست بازی با سایپا فرصت خوبی را از دست داد.

فرصت سوزی بزرگ دیاباته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال با سایپا آنگونه که مدنظر هواداران و کادرفنی آبی پوشان بود، پیش نرفت. آنها در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند و در ابتدای نیمه دوم نیز دروازه خود را باز شده دیدند.

 


اما در دقیقه 35 شیخ دیاباته فرصت بسیار خوبی برای گلزنی به دست آورد ولی ضربه او راهی به درون دروازه پیدا کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت تا تنها آه و حسرت نصیب استقلالی ها در این صحنه باشد.

 

 


در این دقیقه، حرکت خوب محمد نادری و پاس عمقی او به دیاباته جلوتر از این بازیکن قرار داشت و در حالیکه رضا علیاری مدافع نارنجی پوشان سعی در مشایعت توپ داشت، سرسختی و تیزهوشی دیاباته باعث شد این بازیکن لحظه ای از علیاری جلو زده و صاحب توپ شود اما در حالیکه دیاباته موفق به دریبل اکبرمنادی دروازه بان سایپا شده بود، به دلیل تنگ شدن زاویه، مهاجم اهل مالی استقلال در باز کردن دروازه سایپا ناکام بود.

 


در حالیکه لحظه از دست رفتن این موقعیت توسط دیاباته را از دریچه دوربین امیرحسین خیرخواه می بینید، علاوه بر این فرصت، استقلال یک موقعیت ایده آل دیگر نیز در نیمه نخست توسط قایدی به دست آورد که ضربه فنی این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دیدگاه‌ها