کد خبر : 1733131 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:45 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زوج کابوس وار رئال؛ باخت دوباره به آلاوس؟

در غیاب سرخیو راموس و ناچو امشب در بازی رئال و آلاوس شاهد زوج دفاعی واران و میلیتائو خواهیم بود. زوجی که هواداران را به یاد خاطرات خوش نمی اندازد.

بازگشت زوج کابوس وار رئال؛ باخت دوباره به آلاوس؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب باید به زمین آلاوس برود تا یک بازی حساس و انتقامی را برگزار کند. در دور رفت لالیگا رئال در زمین خود یک شکست عجیب و غیرمنتظره 1-2 را برابر آلاوس تجربه کرد. کهکشانی ها امشب غایبان زیادی دارند که می تواند کار برای کسب سه امتیاز را تا حدی نیز دشوار کند.

 

 

1565088

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال به دلیل ابتلا به کرونا نمی تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. سرخیو راموس، ناچو، دنی کارواخال و فده والورده نیز مصدوم هستند.

معضل رئال برای این بازی در خط دفاع خواهد بود؛ جایی که زوج رافا واران و ادر میلیتائو به میدان خواهند رفت. زوجی که سابقه خوبی ندارند و در 7 بازی که از ابتدا کنار هم در خط دفاع رئال بوده اند، این تیم سه شکست را تجربه کرده است.

امسال واران و میلیتائو در نخستین بازی رئال در لیگ قهرمانان برابر شاختار به میدان رفتند و حاصل کار شکست 2-3 خانگی رئال بود.

در بازی برابر کادیز در لالیگا نیز میلیتائو بین دو نیمه جانشین سرخیو راموس شد و رئال 0-1 بازنده شد.

 

فصل قبل این زوج برابر سیتی و پی اس جی هم به میدان رفتند و رئال هر دو بازی را باخت. با زوج واران و میلیتائو رئال توانسته بر سویا، ختافه، آلاوس و بروژ(همگی فصل گذشته) غلبه کند.

پس از بازی با شاختار دیگر شاهد زوج واران و میلیتائو در قلب دفاع رئال نبوده ایم و زیدان در غیاب راموس یا واران ترجیح داد ناچو را در ترکیب قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها