کد خبر : 1733132 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:30 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: خیر، مدعی قهرمانی نیستیم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون هدف تیمش را کسب سهمیه اروپایی در این فصل توصیف کرد.

آنچلوتی: خیر، مدعی قهرمانی نیستیم!


به گزارش "ورزش سه"، اورتون در ابتدای فصل بقدری خوب نتیجه گرفت که برخی نام این تیم را نیز به لیست مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اضافه کردند. البته در ادامه کمی نتایج اورتون دچار فراز و نشیب شد، اما کارلو آنچلوتی مدعی شد صحبت در مورد احتمال حضور این تیم در جمع مدعیان اغراق آمیز است.

 

کارلو آنچلوتی در پاسخ به سوال در مورد احتمال قهرمانی اورتون در لیگ برتر گفت: "خیر، صادقانه در ذهن خودمان به کورس قهرمانی فکر نمی کنیم، اما همانطور که در ابتدای فصل گفتم به دنبال کسب سهمیه اروپایی هستیم. در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار داریم و می خواهیم در رتبه های بالای جدول باقی بمانیم، البته این به خود ما بستگی دارد. من فکر می کنم صحبت کردن در مورد حضور اورتون در کورس قهرمانی در این مقطع برای ما اغراق آمیز است.

 

1556144

 

به جدول نگاه کنید، تیم هایی مانند وستهام، آستون ویلا و اورتون عادت به حضور در چنین رتبه هایی ندارند. در این مقطع چلسی و آرسنال بالای جدول نیستند، اما این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

 

من تمام وقت مسابقات را از تلویزیون تماشا می کنم و دیگر افراد نیز در این مقطع مشغول همین کار هستند، زیرا شما نمی توانید به تئاتر یا رستوران بروید و باید در خانه بمانید و بازی ها را از تلویزیون تماشا کنید. تنها مشکل این است که هیچ هواداری به ورزشگاه ها نمی آید، اما کیفیت مسابقات در سطح بالایی قرار دارد. سطح تاکتیکی و فنی مسابقات از نظر من واقعاً بالاست و تماشای این دیدارها هیجان انگیز است."

دیدگاه‌ها