کد خبر : 1733137 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:51 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک رئال مادرید در آستانه انتقال به آرسنال

مارتین اودگارد، هافبک نروژی رئال مادرید در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد.

هافبک رئال مادرید در آستانه انتقال به آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان مارتین اودگارد در فصل گذشته در ترکیب سوسیداد باعث شد هواداران رئال مادرید امیدوار به استمرار این روند در این فصل در ترکیب تیم مورد علاقه شان باشند، اما تا به اینجا که شرایط باب میل مارتین اودگارد و او در آستانه جدایی قرار گرفته است. نشریه دیلی میل مدعی شد آرسنال برای خرید این هافبک جوان وارد عمل شده و می تواند طی روزهای آتی مارتین اودگارد را جذب کند.

 

1564841

 

نیمکت نشینی های پیاپی و عدم جا افتادن در اندیشه های تاکتیکی زین الدین زیدان باعث نارضایتی مارتین اودگارد شده و او اخیرا و به صورت علنی به مدیران باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که قصد دارد از این تیم جدا شود. مارتین اودگارد تصور می کند در آرسنال فرصت بیشتری برای درخشش خواهد داشت و قرار نیست در ادامه فصل شرایط این بازیکن در مادرید تغییری کند. اوضاع این بار نیز با مقطع قبلی تفاوتی نکرده و فرصت چندانی به مارتین اودگارد در رئال مادرید نمی رسد.

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال امروز مدعی شد از دیشب در جریان اخبار و مذاکرات نبوده و نمی تواند در مورد بازیکن تیم های دیگر صحبت کند. اما به نظر می رسد پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات طرفین حاصل شده و احتمالا مارتین اودگارد به زودی راهی لندن خواهد شد. به جز او، دنی سبایوس هافبک جوان اسپانیایی نیز در حال حاضر و به صورت قرضی در آرسنال بازی می کند.

دیدگاه‌ها