کد خبر : 1733141 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:56 | 232.7K بازدید | 8 دیدگاه

با پیوستن یوسف المساکنی به العربی

مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس؟ (عکس)

شایعات درباره انتقال یوسف المساکنی به العربی رنگ واقعیت گرفت و این بازیکن با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوست.

مهدی ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تونسی سابق الدحیل بعد از تجربه ناکام در فوتبال بلژیک بار دیگر به لیگ ستارگان بازگشته و همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، پیراهن تیم العربی را در ادامه مسابقات بر تن خواهد کرد.

 

1565210

 

یوسف المساکنی که تجربه حضور 6 ساله در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن تیم‌ الدحیل را در کارنامه دارد و طی این مدت موفق شده بود 73 گل در لیگ قطر برای این تیم به ثمر برساند، در فصل جدید و به صورت قرضی راهی لیگ بلژیک و تیم یوپن شده بود. مساکنی اما نتوانست موفقیت بزرگی در لیگ بلژیک به دست بیاورد و با انجام تنها 7 بازی و بیشتر به عنوان یار تعویضی به همکاری خود با این باشگاه خاتمه داد تا بار دیگر به قطر بازگردد.

 

در شرایطی که روزنامه‌ها و رسانه‌های قطری پیش از این نیز خبر از این انتقال را داده بودند، مهاجم تونسی سابق الدحیل در بازگشت به قطر قرارداد یک سال و نیمه خود با العربی را به امضا رساند و در ادامه مسابقات با پیراهن این تیم حاضر خواهد شد.

 

1565211

 

انتقال یوسف المساکنی به العربی البته یک نکته ویژه خواهد داشت و شایعات درباره جدایی مهدی ترابی، لژیونر ایرانی این تیم را قوت خواهد بخشید. اتفاقی که طی هفته‌های اخیر به شایعه‌ای داغ تبدیل شده و حتی از بازگشت این بازیکن به ایران و تیم پرسپولیس نیز خبر می‌دهد.

 

باید اکنون منتظر ماند و دید در شرایطی که العربی یوسف المساکنی تونسی را جایگزین مهدی ترابی در لیست خود کرده است، این ستاره ایرانی چه تصمیمی در خصوص آینده خود خواهد گرفت و آیا به ایران باز خواهد گشت و طبق شایعات پیراهن پرسپولیس را بار دیگر به تن خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها