کد خبر : 1733154 | 04 بهمن 1399 ساعت 19:26 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

سیوهای منادی مقابل بهترین گلر لیگ(عکس)

دروازه‌بان سایپا موفق شد برابر استقلال کلین‌شیت کند و نمایش خوبی داشته باشد.

سیوهای منادی مقابل بهترین گلر لیگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در حالی توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد که محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان این تیم موفق شد دروازه خود را در این بازی سخت بسته نگه دارد و کلین‌شیت کند.

 

 

 

دروازه‌بان سایپا پس از چهار هفته که دروازه‌اش باز شد، انگیزه بالایی مقابل استقلال و رشید مظاهری، بهترین گلر لیگ بیستم داشت تا خودی نشان دهد و تیمش را صاحب امتیاز کند که در انجام این کار موفق بود و با واکنش‌های خود نمایش موثری را برابر شاگردان فکری ارائه داد.

 

 

مهدی قایدی پس از چهار هفته گلزنی پیاپی امیدوار بود امروز هم دروازه سایپا را باز کند تا صدرنشینی استقلال تثبیت شود، اما شوت پشت محوطه او در دقیقه 18 را منادی با واکنش تماشایی و برخوردی که توپ با تیرک افقی دروازه داشت، دفع کرد تا نارنجی پوشان بدون گل خورده نیمه اول  را پشت سر بگذارند.

 

 

منادی در لحظات پایانی مسابقه هم که فشار زیادی روی دروازه سایپا بود، با دو واکنش پیاپی روی شوت‌های قایدی و اسماعیلی اجازه نداد استقلال به گل برسد تا در روز برتری تیمش، او هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

حسین مالکی، گلزن سایپا هم پس از پیروزی مقابل استقلال به سمت منادی رفت و این دروازه‌بان را در آغوش گرفت که تصاویری از این دروازه‌بان با لنز امیرحسین خیرخواه را می‌بینید

دیدگاه‌ها