کد خبر : 1733160 | 04 بهمن 1399 ساعت 19:35 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد بوشهری‌ها به سود مرد توئیتری (عکس)

سایپا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و از سد استقلال عبور کرد.

نبرد بوشهری‌ها به سود مرد توئیتری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دوازدهمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، در حد و انتظار هواداران این تیم ظاهر نشد و مقابل تیم جوان سایپا با یک گل تن به شکست داد تا صدر جدول را از دست دهد.


در این دیدار حسین مالکی بازیکن نارنجی پوشان روی حرکت خوب علیاری صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و بازی در پایان با همین تک گل به سود سایپا به پایان رسید.


این دیدار صحنه جدال دو بازیکن بوشهری دو تیم بود. مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال که در 4 دیدار گذشته به صورت متوالی برای استقلال گلزنی کرده بود، در چندین صحنه با حسین ماهینی دیگر بازیکن بوشهری حاضر در زمین درگیر شد.

 

1565243


در این مسابقه، مدافعین سایپا و از جمله حسین ماهینی به خوبی موفق به مهار مهاجمین استقلال شدند. ماهینی در این بازی 81 درصد پاس صحیح داد و دوبار نیز با دفع توپ، مانع از موقعیت سازی بازیکنان حریف شد.


این دو بازیکن که در فصل گذشته و زمان حضور ماهینی در نساجی نیز نبردهای زیادی را با یکدیگر داشتند، در این مسابقه نیز با یکدیگر روبرو شدند که در نهایت این تیم ماهینی بود که موفق به کسب 3 امتیاز دیدار شد و یک نتیجه جالب توجه را مقابل ستارگان استقلال رقم زد.

 

1565244


حسین ماهینی که پس از جدایی از پرسپولیس بارها علاقه اش به این تیم را در فضای مجازی و توئیتر نشان داده بود و حتی برای استقلالی ها نیز کری خوانده بود، در جدال امروز مقابل همشهری خود یعنی مهدی قایدی برنده از بازی خارج شد.

دیدگاه‌ها