کد خبر : 1733175 | 04 بهمن 1399 ساعت 20:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی لستر به شایعات جذب اریکسن

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی به شایعات انتقال کریستین اریکسن به این تیم واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی لستر به شایعات جذب اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، فقط یک سال از انتقال کریستین اریکسن به اینتر می گذرد اما هیچ چیز برای او در این تیم مطابق انتظار پیش نرفته است. هافبک دانمارکی طی ماه‌های اخیر دائماً با نیمکت نشینی های پیاپی دست و پنجه نرم کرد و به نظر می‌رسد که راهی به جز جدایی برایش باقی نمانده است.

 

شایعات زیادی در رابطه با آینده کریستین اریکسن شنیده می‌شود و از بسیاری تیم ها به عنوان مقصد احتمالی این هافبک خلاق نام برده شده اما به طور کلی به نظر می‌رسد که لیگ برتر انگلیس یکی از محتمل ترین گزینه ها برای او خواهد بود. از طرفی طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با علاقه لسترسیتی به جذب این بازیکن شنیده شد که حالا برندان راجرز به آن واکنش نشان داده است.

 

 

1548148

 

 

راجرز، سرمربی لسترسیتی در این باره گفت: " ما همیشه در اینجا خوشبین هستیم اما در عین حال باید واقع‌بین هم باشیم. فوق‌العاده خواهد بود اگر بتوانیم در این پنجره نقل و انتقالاتی یک هافبک هجومی به خدمت بگیریم. ما یک بازیکن در این پست به نام دنیس پرائت را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که احتمالاً تا ماه آوریل غایب خواهد بود.

 

بنابراین ما به دنبال این هستیم که یک بازیکن در این پست به خدمت بگیریم اما شرایط دشوار است. قیمت برخی از بازیکنان بسیار زیاد است و ما توانایی پرداخت نداریم. با این حال اگر بازیکنی بتواند به ما کمک کند، به دنبال جذبش خواهیم رفت. ما نمی‌توانیم از اصول مالی خود دور شویم اما در عین حال این بدان معنا نیست که نمی توانیم بازیکن خوبی هم به خدمت بگیریم."

دیدگاه‌ها