کد خبر : 1733176 | 04 بهمن 1399 ساعت 20:19 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

تایید خبر پایان همکاری گلر کروات با سرخ‌ها

بوژیدار: بله، احتمال جدایی‌ام از پرسپولیس وجود دارد

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با بوژیدار رادوشوویچ شکل گرفت، حالا این گلر کروات نیز شایعات را تایید کرد.

بوژیدار: بله، احتمال جدایی‌ام از پرسپولیس وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد باثبات‌ترین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس نیز به روزهای پایانی همکاری خود با این باشگاه رسیده است. بوژیدار رادوشوویچ که در فصل شانزدهم لیگ برتر به پرسپولیس پیوسته بود و طی این سال‌ها بیشتر در قامت گلر شماره دو پشت نام علیرضا بیرانوند و حامد لک قرار گرفته بود و البته طی دیدارهایی که به میدان رفت توانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد، به پایان همکاری‌اش با این تیم و بایگانی پیراهن شماره 44 خود نزدیک شده است.

 

بوژیدار که در ابتدای فصل گذشته و در مقطعی نیز از سوی گابریل کالدرون در آستانه خروج از لیست این باشگاه قرار گرفته بود، در نهایت توانست جایگاه خود را در جمع سرخپوشان تثبیت کند و حتی به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در روزهای غیبت و محرومیت علیرضا بیرانوند تبدیل شود. در ادامه اما بعد از جدایی بیرانوند و در حالیکه هواداران و خصوصا یحیی گل محمدی با امیدواری زیادی در انتظار درخشش وی بودند، او روند نزولی عجیبی را در پیش گرفت تا گزینه جذب گلر شماره یک بار دیگر به عنوان نقشه اصلی در دستور کار این باشگاه قرار گیرد و آنها حامد لک را به خدمت بگیرند.

 

بوژیدار که از چندی پیش با باشگاه پرسپولیس به اختلاف مالی رسیده، این روزها شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم را به شکلی جدی دنبال می‌کند و گفته می‌شود در نقل و انتقالات زمستانی احتمالی جدایی او از لیست این تیم قوت خواهد گرفت. اتفاقی که بوژیدار رادوشوویچ نیز بعد از مدت‌ها سکوت در گفتگو با سایت کروات به آن پرداخته است. این در حالی است که این گلر کروات در پایان دیدار هفته گذشته تیمش مقابل فولاد در پاسخ به سوالات خبرنگاران ایرانی درباره شایعه جدایی‌اش به زبان فارسی گفته بود: خدا می‌داند چه می‌شود"

 

اکنون اما سایت «دالماتینسکی پورتال» کرواسی با انتشار گزارشی درباره وضعیت گلر کروات پرسپولیس اینطور نوشته است: بوژیدار رادوشویچ در آستانه ترک ایران است. دروازه‌بان پیشین هایدوک اسپلیت پنج سالی است که عضو پرسپولیس است، اما به نظر می‌رسد ممکن است خیلی زود از این تیم جدا شود. دلیل این موضوع بدهی زیاد باشگاه پرسپولیس به رادوی 31 ساله است.

 

بوژیدار رادوشویچ، گلر شماره 44 پرسپولیس نیز درباره این اتفاق و احتمال جدایی به این سایت اینطور پاسخ داده است: متأسفانه می‌توانم تأیید کنم که احتمال جدایی‌ام از پرسپولیس وجود دارد. این حقیقت دارد که باشگاه بدهی زیادی به من دارد، اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم. بیشتر از این نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

 

باشگاه پرسپولیس چندی پیش مدعی شده بود بخشی از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را به وی پرداخت کرده است و طی توافقی که با این گلر کروات داشته، پرداختی بعدی خود را موکول به اواخر فروردین کرده‌اند. با این حال بوژیدار مدعی است طبق قراردادی که دارد، این باشگاه با عدول از پرداخت ماهانه و سررسید مطالبات، او را در برآورده شدن انتظارات مالی راضی نکرده است.

 

باید دید در شرایط شکل گرفته در نهایت سرنوشت دروازه پرسپولیس به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا بوژیدار در پنجره زمستانی این تیم را ترک خواهد کرد یا همانند سالیان گذشته فارغ از تمامی حواشی، آنها به توافق دوباره برای ادامه همکاری دست خواهند یافت.

دیدگاه‌ها