کد خبر : 1733182 | 04 بهمن 1399 ساعت 20:35 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌ترین لحظات سال برای سایپا (عکس)

سایپا توانست به روند خوب خود مقابل استقلال ادامه دهد و حالا شاگردان ابراهیم صادقی به دومین پیروزی متوالی خود رسیدند.

خوش‌ترین لحظات سال برای سایپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از پیروزی پرگل مقابل تراکتور، دوباره هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرد و انتظار می رفت آنها نمایش بسیار خوب خود در بازی تبریز را نیز در برابر خودروسازان تکرار کنند.


با اینکه استقلال در نیمه اول چند بخت گلزنی داشت و حتی توسط قایدی تیرک دروازه اکبرمنادی را نیز به لرزه درآورد، اما آبی پوشان در ابتدای نیمه دوم غافلگیر شدند و حسین مالکی در دقیقه 49 دروازه مظاهری را باز کرد.


این بازی با همان تک گل به سود سایپا به پایان رسید و شاگردان ابراهیم صادقی پس از برتری ثانیه های پایانی مقابل ذوب آهن در هفته گذشته، امشب نیز از سد استقلال عبور کردند و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کردند.


در حالیکه سایپا در 10 هفته ابتدایی لیگ 10 امتیاز به دست آورده بود و حتی گفته می شود کادرفنی این تیم تحت فشار قرار دارد، اما حالا آنها در دو بازی متوالی 6 امتیاز کسب کرده اند و در جدول رده بندی 16 امتیازی هستند.

 

1565285


سایپا که آخرین بار 1255 روز پیش با لشگری از ستاره از جمله ترابی، قلی زاده، عباس زاده، دانشگر، رضاوند، کنعانی زادگان و... موفق به شکست استقلال شده بود، حالا در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و کم تجربه موفق به شکست تیم محمود فکری شد.


سایپا که در این فصل کمی هم بدشانس بود و حتی در بازی با صنعت نفت آبادان در آخرین ثانیه های بازی دروازه اش را باز شده دید، حالا روند خوبی را در پیش گرفته و جوانان آینده دار تیم ابراهیم صادقی می توانند در ادامه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

دیدگاه‌ها