کد خبر : 1733237 | 05 بهمن 1399 ساعت 08:41 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلسازی صادقی، گلزنی شاکری؛

از مشهد تا سیرجان؛ این زوج همچنان می‌درخشند!

مهاجم سرزن سیرجانی‌ها موفق شد تیمش را به بازی بازگرداند اما تعلل خط دفاعی این تیم یک امتیاز ارزشمند را در دوئل با تراکتور بر باد داد.

از مشهد تا سیرجان؛ این زوج همچنان می‌درخشند!

به گزارش "ورزش سه" شکست در نیمه نخست تقابل تراکتور و گل‌گهر باعث شد تا امیر قلعه‌نویی در نیمه مربیان تیمش را با ترکیبی تهاجمی به میدان بفرستد و از همان دقایق نخست دروازه تراکتور را شاگردان ژنرال مورد هدف قرار دادند؛ اما ایستادگی خوب خط دفاعی سرخ‌پوشان و البته درخشش حبیب فرعباسی با چاشنی شانس باعث شد تا قفل دروازه تراکتور بسته باقی بماند. اما مقاومت دفاعی تراکتوری‌ها تا حوالی دقیقه 80 ادامه داشت تا این‌که غفلت از یونس شاکری برای شاگردان شجاعی دردسرساز شد و بازی به تساوی کشیده شد.

 

گلی که روی ارسال کرنر سعید صادقی و ضربه سر تماشایی یونس شاکری به ثمر رسید؛ بازیکنان فصل گذشته شهر خودرو که روزهای خوبی را در مشهد در کنار همدیگر گذراند و حالا در سیرجان، بازیکنان مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی به شمار می‌روند. این دومین پاس گل صادقی در لیگ بیستم و دومین یونس شاکری در فصل جدید بود که به ثمر رسید.

 

البته که گل شاکری چندان دوامی نداشت و خیلی زود تراکتوری‌ها دوباره با گلزنی عباس‌زاده برد را به نام خود کردند تا ناکامی‌های شاگردان ژنرال در کسب پیروزی ادامه‌دار باشد و آن‌ها از جمع مدعیان بالانشین جدول فاصله بگیرند.

 

1565408

دیدگاه‌ها