کد خبر : 1733276 | 05 بهمن 1399 ساعت 10:58 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آینده صلاح باعث حواس‌پرتی لیورپول نیست

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، به تازگی راجع به رئال مادرید اظهارنظرات مثبتی کرده است و این موضوع شایعاتی را به وجود آورده است.

آینده صلاح باعث حواس‌پرتی لیورپول نیست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، این احتمال که وضعیت قرارداد محمد صلاح تاثیر منفی بر عملکرد لیورپول در این فصل داشته را رد کرد.

محمد صلاح از زمانی که در یک مصاحبه در اسپانیا راجع به رئال مادرید و بارسلونا جملات تحسین آمیزی را به زبان آورد، در مرکز توجه رسانه ها قرار گرفت.

از قرارداد فعلی صلاح با لیورپول هنوز دو سال و نیم باقی است و هیچ فشاری برای زودتر به توافق رسیدن دو طرف برای تمدید قراداد وجود ندارد و کلوپ نیز نگران این مسئله نیست.

 

1565480

 

یورگن کلوپ در باره اینکه آیا وضعیت قرارداد صلاح می تواند روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد، گفت: "فکر نمی کنم. این یک مسئله عادی در جهان فوتبال است. اینطور نیست که ما برویم بیرون و راجع به چیزهایی که  فکر می کنیم مهم هستند صحبت کنیم، این خیلی به ندرت اتفاق می افتد.

اما از ما سوالاتی می پرسند و ما پاسخ می دهیم و داستان فقط همین است، اما بعد به نظر می رسد که ما این صحبت ها را شروع کرده ایم.

در اکثر موارد، داستان اینطور که مطرح می کنند نیست و نه من فکر نمی کنم که موضوع قرارداد صلاح این فصل باعث حواسپرتی ما شده باشد."

 

1565481

 

صلاح در شکست لیورپول برابر برنلی بازیکن تعویضی سرخ ها بود، اما امروز در دیدار برابر منچستریونایتد در FA Cup قرار است از ابتدا به زمین برود.

کلوپ راجع به صلاح اضافه کرد: "به احتمال خیلی زیاد مو از ابتدا در زمین باشد. فکر نمی کنم این راز خیلی بزرگی باشد!

 

لیورپول پس از افت فاحش و کسب تنها یک برد از شش بازی گذشته خود، امروز به مصاف منچستریونایتد می رود و کلوپ امیدوار است حالا که تیم‌اش به پایین ترین وضعیت خود در ماه های اخیر رسیده، بتواند شروع به بازیابی خود و پیشرفت کند.

 

کلوپ در این باره افزود: "ما برابر برنلی باختیم و این پایین ترین نقطه ای بود که به آن رسیدیم. وقتی فکر می کنم نمی توانم دلیل اینکه چرا آن بازی را باختیم بیابم اما به هر حال باختیم. این اتفاق ها می افتند و گاهی شما احتیاج دارید که به پایین ترین نقطه ممکن برسید تا بتوانید اوضاع را تغییر دهید و قطعا ما قرار است همین کار را انجام دهیم.

این تجربه می تواند به ما واقعا کمک کند اگر بتوانیم از آن استفاده کنیم. می توانم تصور کنم که بسیاری از مردم در این لحظه راجع به ما چگونه فکر می کنند.

اما آدم ها در طول یک شب تغییر نمی کنند. آدم ها گاهی با مشکلات یروبه‌رو می شوند که برای آنها آمادگی ندارند و گاهی اصلا نم یدانی که قرار است با این مشکل مواجه شوی."

دیدگاه‌ها