کد خبر : 1733304 | 05 بهمن 1399 ساعت 13:48 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

فنرباغچه دست به دامن هواداران شد؛

کمپین اس‌ام‌اسی برای تامین دستمزد اوزیل

مدیر باشگاه فنرباغچه از هواداران این تیم برای تامین دستمزد مسوت اوزیل کمک خواست.

کمپین اس‌ام‌اسی برای تامین دستمزد اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فنرباغچه که پیش از اقدام به امضای قرارداد با مسوت اوزیل، زیر بار بدهی 518 میلیون یوروریی بود، اکنون برای تامین دستمزد 15 میلیون یورویی مسوت اوزیل از هوادارن خوددرخواست کمک کرده است.

فنرباغچه کمپینی به راه انداخته که هواداران این تیم می توانند با فرستادن اس ام اس، مبلغی را به این تیم کمک کنند.

اوزیل هم اکنون در استانبول حضور دارد و پس از به توافق رسیدن با آرسنال برای فسخ قرارداد، مشغول مذاکره با فنرباغچه برای پیوستن به این تیم است.

 

1565517

 

اوزیل که در آرسنال سالانه بیش از 20 میلیون یورو دستمزد می گرفت، قبول کرده که با دستمزد کمتری به باشگاه ترکیه ای بپیوندند، اما مدیر این تیم تایید کرده که با این حال فنرباغچه نیازمند کمک مالی هواداران خود برای بستن قرارداد با اوزیل است.

با هر اس ام اس هواداران فنرباغچه مبلغی کمتر از 3 یورو به این باشگاه کمک خواهد شد. هواداران در این اس ام اس ها باید اسم اوزیل را بنویسند و پیام های خود را به شماره 1907 که سال تاسیس باشگاه فنرباغچه است، بفرستند.

مدیر این باشگاه ابراز همیدواری کرده که چند صد هزار نفر و حتی شاید یک میلیون نفر به این کمپین کمک مالی کنند.

گفته می شود که مسوت اوزیل قرار است تا سال 2024 هفته ای 70 هزار یورو و سالیانه بیش از چهار میلیون یورو دستمزد دریافت کند که البته در مقابل دستمزد هفتگی 400 هزار یورویی اوزیل در آرسنال مبلغ بسیار پایینی محسوب می شود.

 

1565520

 

فنرباغچه در ابتدای فصل با خرید 8 بازیکن بیش از 518 میلیون یورو بدهکار شد و تنها ترکیه است که تلاش کرد بدون دست زدن به تغییرات ساختاری، بدهی های خود را مدیریت کند.

 

با توجه به استقبال بیش از 300 هزار نفر از هوادارن این تیم از مسوت اوزیل در فرودگاه، مدیر فنرباغچه امیدوار است که هواداران با کمک مالی به این کمپین، نه تنها دستمزد اوزیل، که بخش بزرگی از بدهی عظیم این تیم را نیز فراهم کنند.

دیدگاه‌ها