کد خبر : 1733313 | 05 بهمن 1399 ساعت 14:30 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

اخباری: فولاد تنها تیمی است که سه بازیکن خارجی دارد

سرمربی تیم ماشین سازی از حل مشکل مصدومیت مهاجم گلزن تیمش خبر داد.

اخباری: فولاد تنها تیمی است که سه بازیکن خارجی دارد

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی فردا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تیم فولاد خواهد بود. صحبت های محمد سعید اخباری، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از بازی را بخوانید:

 

فولاد تیم بسیار باکیفیتی است

بعد از دو بازی خارج از خانه ای که به خاطر بازی عقب افتاده پرسپولیس و نساجی، باعث تغییر برنامه بازی هایمان شد و دو هفته روی چمن مصنوعی بازی کردیم، سرانجام به دیدار خانگی مان مقابل فولاد رسیدیم. می دانیم فولاد تیم بسیار باکیفیتی است. این تیم، یکی از کامل ترین تیم های ایران است و در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب یارگیری کرد. این تیم با یک کادر فنی موفق برای تک تک دقایق بازی برنامه دارد. تنها تیمی که سه بازیکن خارجی دارد فکر می کنم فولاد است. این تیم سه بازیکن خارجی باکیفیت دارد و برای قهرمانی بسته شده است.

 

می دانیم که بازی بسیار سختی داریم

می دانیم که بازی بسیار سختی داریم و باید در تک تک دقایق بازی با تمرکز و انرژی باشیم. امیدواریم که با توجه به تمرینات مناسب مان در طول هفته، بازیکنان مان هشیار بوده و با تمرکز کامل، یک بازی خوب انجام داده و موفقیت تیم ماشین سازی را رقم بزنند.

 

مشکل مصدومیت بابایی حل شده است

باتوجه به اینکه کیفیت چمن های مصنوعی ما در رفسنجان و مازندران نامناسب بود و تیم ما تنها تیمی بود که با تصمیم سازمان لیگ دو هفته پیاپی روی چمن مصنوعی بازی کرد، چند بازیکن مان مصدوم شدند. ایمان باصفا را قطعا نخواهیم داشت ولی بقیه مصدومان مان خداراشکر به بازی فردا می رسند. مشکل مصدومیت پیمان بابایی حل شده و می توانیم از او در صورت صلاحدید مجموعه کادر فنی، در ترکیب اصلی تیم مان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها