کد خبر : 1733327 | 05 بهمن 1399 ساعت 15:24 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

جلسه واتساپی به جای سفر به اروپا

دراگان اسکوچیچ پشت خط است!

کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد از طریق ویدیو کنفرانس، با ملی پوشان در ارتباط باشد.

دراگان اسکوچیچ پشت خط است!

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور دراگان اسکوچیچ در رأس کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، او به همراه دستیارانش برنامه های ویژه ای را برای ملی پوشان در نظر گرفتند و علاوه بر این، سرمربی تیم ملی با حضور در دیدارهای لیگ برتر، از نزدیک عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته است.

 

با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه در قبال دیدارهای باقیمانده تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی و شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، اسکوچیچ برنامه جالب توجهی را برای ملی پوشان در نظر گرفته است.

 

آنگونه که سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشته است، به منظور بهبود عملکرد ملی‌پوشان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی به همراه دیگر اعضای کادر فنی قصد دارند از طریق وب ‌کنفرانس با بازیکنان ارتباط برقرار کنند و ضمن آماده‌سازی حداکثری بازیکنان برای مسابقات مقدماتی جام جهانی، عملکرد آنها را برای بازی‌های پیش‌رو تقویت کنند.


هدف کادر فنی تیم ملی از این کار آنالیز ویدئوهای بازی ملی‌پوشان در باشگاه‌هایشان با حضور آنها و صحبت درباره نکات و مسائل فنی در میان همه‌ گیری کرونا است.


تیم ملی ایران که برای حضور در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی باید مقابل تیم های هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین روبرو شود، امیدوار است در این دیدارها نتایج لازم را کسب کند تا راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها