کد خبر : 1733329 | 05 بهمن 1399 ساعت 14:55 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کادنا سر

انتقام شخصی؛ دلیل لوکاس برای رد پیشنهاد رئال

لوکاس واسکز بازیکن مورد اعتماد زین الدین زیدان از تابستان 2021 بازیکن آزاد خواهد بود و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

انتقام شخصی؛ دلیل لوکاس برای رد پیشنهاد رئال

ه گزارش "ورزش سه"، وضعیت تمدید قرارداد سه بازیکن رئال مادرید هنوز به طور کامل روشن نشده است.

لوکا مودریچ، لوکاس واسکز و سرخیو راموس بازیکنانی هستند که در انتهای فصل قراردادشان به اتمام می رسد و در این بین گفته می شود مودریچ بر سر تمدید یک ساله به توافق رسیده اما شرایط دو بازیکن دیگر نامشخص است.

 

 

1540116

 

 

لوکاس بازیکن چند پسته رئال که محصول آکادمی همین باشگاه است، پیشهاد تمدید سه ساله را رد کرده چرا که معتقد است رقم پیشنهادی دستمزد او بسیار کمتر از تصوراتش بوده و به همین دلیل او نیز به جدایی فکر می کند مگر اینکه پیشنهاد بهتری به او ارائه شود.

باشگاه به لوکاس پیشنهادی سه ساله بدون افزایش دستمزد را پیشنهاد داده اما این تنها علت پاسخ منفی لوکاس نیست و شاید اصلی ترین دلیل او برای رد پیشنهاد تمدید، رفتار باشگاه با او در تابستان امسال است.

 

 

1552079

 

 

طبق ادعای کادنا سر، سران رئال به لوکاس پیشنهاد داده بودند تا راهی سوپرلیگ قطر شود اما او معتقد بود که هنوز توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد و بازی در قطر هنوز برای او زود است.

رئال اما به خاطر مشکلات ناشی از پاندمی کرونا تمایل داشت تا از انتقال لوکاس رقم قابل توجهی به دست بیاورد که در نهایت توفیقی کسب نکرد. لوکاس هنوز از رفتار باشگاه شگفت زده و عصبانی است و اگر پیشنهاد جدیدی به وی ارائه نشود، جدایی اش به عنوان بازیکن آزاد قطعی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها