کد خبر : 1733336 | 05 بهمن 1399 ساعت 15:59 | 57.8K بازدید | 5 دیدگاه

مقصد مدافع سابق تراکتور مشخص شد

ایمان سلیمی از پرسپولیس تا لیگ سوئد

مدافع فصل گذشته تراکتور تصمیم نهایی برای آینده فوتبالی‌اش را مشخص کرد و با حضور در سفارت سوئد کارهای سفر به این کشور را به سرانجام رساند.

ایمان سلیمی از پرسپولیس تا لیگ سوئد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از فسخ قرارداد با تراکتور، ایمان سلیمی اعلام کرده بود که این تصمیم را در راستای حضور در فوتبال اروپا اتخاذ کرده بود، با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پروسه انتقال وی با ماجرای جالبی همراه شد.

جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و اخلال در سفر ایمان سلیمی به یونان برای انجام مذاکرات نهایی و حضور در لیگ این کشور باعث شد تا باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود را برای این انتقال و مذاکره را به مدافع سابق تراکتور اعلام کند.

با این حال سلیمی که در گفتگوها مدعی شده بود اولویت اول او حضور در فوتبال اروپاست، طی مذاکرات گذشته به این پیشنهاد پاسخ منفی داده بود. او امروز با حضور در سفارت سوئد مقدمات دریافت ویزا و سفر به این کشور را تدارک دید و با توجه به دریافت بلیت و مذاکرات اولیه با تیم خواهان خود در لیگ سوئد، هفته آینده راهی استکهلم خواهد شد.

 

باید دید با توجه به اینکه این انتقال نیز برای پرسپولیس میسر نشده است، یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی چه تصمیمی برای خلا پست دفاع میانی خواهد گرفت و کدام بازیکن به گزینه تازه این تیم تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها