کد خبر : 1733340 | 05 بهمن 1399 ساعت 16:08 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی با کلاه آبی به استقبال پرسپولیس رفت!(عکس)

آلومینیوم روی نیمکت خود سرمربی دارد که معمولا مقابل سرخابی های پایتخت نتایج درخشانی کسب می کند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک فردا در ورزشگاه امام خمینی، از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد. این یکی از مهمترین بازی های نماینده اراک در لیگ بیستم است. برگ برنده آلومینیوم در این دیدار علاوه بر بازیکنان با انگیزه، رسول خطیبی، سرمربی این تیم است؛ مربی که معمولا در بازی های بزرگ نتایج خوبی کسب می کند و شکست دادن استقلال و پرسپولیس به همراه تیم های مختلف، جای ویژه ای در کارنامه مربیگری او دارد.

رسول خطیبی در تمرینات منتهی به بازی با پرسپولیس با کلاه آبی ظاهر شد که می تواند به نوعی یک کری هم محسوب شود. رسول که در دوران باشگاهی، حضور درخشانی در سپاهان و پاس داشت، به عنوان بازیکن قرضی در تیم استقلال حضور یافته و این تیم را در جام باشگاههای آسیا همراهی کرد. البته در دوران مربیگری هم خطیبی تا آستانه هدایت استقلال پیش رفت و اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

 

1565574

 

اگر به سابقه بازی های تیم های تحت هدایت رسول خطیبی با پرسپولیس نگاهی بیاندازیم، سوژه های بسیاری برای پرداختن وجود دارد. یکی از این سوژه ها، مربوط به همین فصل گذشته می شود، جایی که هدایت پرسپولیس را کالدرون بر عهده داشت و پرسپولیس در دقیقه 89 بازی مقابل ماشین سازی که با نتیجه صفر – صفر در آستانه تمام شدن بود، صاحب ضربه پنالتی شد و حامد لک، دروازه بان فعلی پرسپولیس که درون دروازه ماشین سازی حضور داشت، پنالتی چیپ علیپور را به راحتی گرفت تا تیم خطیبی، پرسپولیس را در تهران متوقف کند.

 

1565576

 

یکی دیگر از این سوژه ها، پیروزی دلچسبی بود که تراکتور با هدایت خطیبی مقابل پرسپولیس در لیگ چهاردهم کسب کرد. در شبی که پرسپولیس با یک گل از میهمان خود پیش افتاده بود، شاگردان خطیبی در نیمه دوم کار میزبان را یکسره کرده و با گل های سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینیو و گل به خودی سوشا مکانی، پرسپولیس را شکست دادند؛ شکستی که در نهایت به برکناری علی دایی انجامید!

 

1565575

 

حال با چنین سوابقی، آلومینیومی ها امیدوار هستند که تیم شان با هدایت خطیبی، مقابل پرسپولیس، حضور موفقی داشته باشد. تقابل یحیی و رسول که در تیم ملی همبازی بودند و سابقه حضور مشترک در جام جهانی 2006 را دارند، بی شک یک تقابل جذاب و غیرقابل پیش بینی خواهد بود که سرمربی آلومینیوم انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی در این تقابل دارد. بی شک در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، خطیبی، محوبیت رسول در بین اراکی ها، چندین برابر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها