کد خبر : 1733393 | 05 بهمن 1399 ساعت 20:20 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت خودروسازان برای عبور از طلسم دو هفته‌ای

تمرین تیم پیکان تهران بعد از دو روز تعطیلی از امروز استارت خورد.

استارت خودروسازان برای عبور از طلسم دو هفته‌ای

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر که در لیگ بیستم بر خلاف فصول گذشته که معمولا در کورس سقوط به دسته اول بودند، شرایط خوبی دارند و توانسته‌اند تا اینجای رقابت‌ها 16 امتیاز کسب کنند.


بالانشینی پیکان در لیگ برتر و در اختیار داشتن رتبه ششم در شرایطی که اتفاق افتاده که پیش‌بینی می‌شد این تیم با مدیریت اکبر محمدی که یک فرد فوتبالی است و سرمربیگری مهدی تارتار به عنوان یکی از موفق ترین مربیان چند سال گذشته فوتبال ایران روزهای بهتری در انتظار خودروسازان باشد. با این حال کسب این نتایج برای پیکانی که هزینه زیادی در لیگ برتر نکرده و شاکله اصلی اش را نفرات جوان تشکیل می‌دهند مطلوب است.


پیکان اما در دو هفته گذشته اسیر بدشانسی شده و دو شکست تلخ و خفیف را مقابل سپاهان و مس رفسنجان تجربه کرده است. بعد از بازی با مس با توجه به دور بودن دیدار با فولاد خوزستان مهدی تارتار تصمیم گرفت دو روز تمرینات تیمش را تعطیل کند و بازیکنان به استراحت بپردازند. از این رو پیکانی ها از امروز کار خود را برای مسابقه بعدی آغاز کردند.


پیکان روز شنبه در اهواز میهمان فولاد خوزستان هستند که مسابقه سختی برای شاگردان تارتار محسوب می‌شود. با این حال خودروسازان لیگ برتر با پتانسیلی که از خود نشان دادند، با انگیزه زیاد کارشان را برای این بازی از سر گرفتند و باید دید چه کاری از پیش خواهند برد.

دیدگاه‌ها