کد خبر : 1733411 | 05 بهمن 1399 ساعت 21:52 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: از لحظه اول فهمیدم سوارز به درد می خورد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید از لوییس سوارز پرداخته است.

سیمئونه: از لحظه اول فهمیدم سوارز به درد می خورد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان امسال نام های تیم های زیادی به عنوان مقصد بعدی لوییس سوارز مطرح شد، اما او در نهایت بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت دهد. دیگو سیمئونه مدعی شد از همان اولین تماس تلفنی متوجه شده این مهاجم باتجربه و اوروگوئه ای به درد تیمش خواهد خورد.

 

1564819

 

دیگو سیمئونه گفت: "از همان لحظه ای که با لوییس سوازر تلفنی صحبت کردم به این نتیجه رسیدم که انتقال او به سوئد اتلتیکومادرید است و او میل و انرژی فراوانی را برای تیم به ارمغان خواهد آورد. البته دیگر بازیکنان تیم نیز به لوییس سوارز کمک می کنند تا در اوج قرار گرفته و موفق به گلزنی بشود، زیرا این کاری که او همیشه در طول دوران حرفه ای خود انجام داده است.

 

افت ژائو فلیکس؟ شما همیشه به دنبال این هستید که روی یک بازیکنان تمرکز کنید. همه بازیکنان لحظات خوب، متوسط ​​و فوق العاده ای دارند و ما به عنوان سرمربی سعی می کنیم از هر بازیکن به بهترین نحو استفاده کنیم. ما به فلیکس احتیاج داریم و وقتی او آماده است، می تواند نظم دفاعی تیم های حریف را بهم زده و راه حل های مختلفی ارائه دهد. وقتی ژائو فلیکس در اوج باشد ما به او نیاز داریم این همان چیزی است که ما در تمرینات به دنبالش هستیم."

دیدگاه‌ها